אדם שכרך ידו האחת במפה, ונטל את השנייה כדין, האם מברך על נטילת ידים.
שאלה זו מצויה במי שיש רטייה על חלק מידו, אך נאסר במצוות הרופאים להרטיבה במים.
בערוך השולחן פוסק שבכה"ג אינו מברך, אך אני מחפש מקורות נוספים, או דעות נוספות.
יש"כ
מה שנכון נכון כתב:ראה מה שציין ביבי"א ח"י נה, ח.
לבנון כתב:מה שנכון נכון כתב:ראה מה שציין ביבי"א ח"י נה, ח.
עיינתי שם, והוא פשוט לו שצריך לברך, אלא שמסתפק בנוסח הברכה.
אבל לא הביא ראיה להכרעה זו.
מה שנכון נכון כתב:לבנון כתב:מה שנכון נכון כתב:ראה מה שציין ביבי"א ח"י נה, ח.
עיינתי שם, והוא פשוט לו שצריך לברך, אלא שמסתפק בנוסח הברכה.
אבל לא הביא ראיה להכרעה זו.
ציינתי למה שציין היבי"א, היינו הזב"צ והר"פ והאורח נאמן, והם דנו (גם) על עיקר החיוב.
מה שנכון נכון כתב:לבנון כתב:מה שנכון נכון כתב:ראה מה שציין ביבי"א ח"י נה, ח.
עיינתי שם, והוא פשוט לו שצריך לברך, אלא שמסתפק בנוסח הברכה.
אבל לא הביא ראיה להכרעה זו.
ציינתי למה שציין היבי"א, היינו הזב"צ והר"פ והאורח נאמן, והם דנו (גם) על עיקר החיוב.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 110 אורחים