במחזורים המצויים היום נדפס בתחילת מלכיות כך:
פותחין הארון עָלֵינוּ לְשַׁבֵּחַ לַאֲדוֹן הַכֹּל, לָתֵת גְּדֻלָּה לְיוֹצֵר בְּרֵאשִׁית, שֶׁלֹּא עָשָׂנוּ כְּגוֹיֵי הָאֲרָצוֹת, וְלֹא שָׂמָנוּ כְּמִשְׁפְּחוֹת הָאֲדָמָה. סוגרין הארון שֶׁלֹּא שָׂם חֶלְקֵנוּ כָּהֶם, וגוֹרָלֵנוּ כְּכָל הֲמוֹנָם, שֶׁהֵם מִשְׁתַּחֲוִים לְהֶבֶל וָרִיק, וּמִתְפַּלְּלִים אֶל אֵל לֹא יוֹשִׁיעַ. פותחין הארון וַאֲנַחְנוּ כּוֹרְעִים וּמִשְׁתַּחֲוִים וּמוֹדִים לִפְנֵי מֶלֶךְ מַלְכֵי הַמְּלָכִים הַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא . . . .
ואינו מובן, דאם צריך לסגרו לאמירת 'שלא שם חלקנו כהם כו'' למה אין סוגרים אותו קודם לכן באמירת 'שלא עשנו כגויי הארצות'?
ונראה פשוט שטעות נפל כאן ולא היה המנהג לסגרו עד 'שהם משתחוים להבל וריק', אלא שכידוע מחמת הצענזור הושמט קטע זה בדפוסים ישנים, וכנראה שהמנהג לסגור הארון באמצע 'עלינו לשבח' נשאר במקומו אלא שהוקדם קצת ל'שלא שם חלקנו כהם'... וגם עתה כשחזרה עטרה ליושנה ואומרים 'שהם משתחוים להבל וריק' נשאר הטעות שסוגרים אותו מוקדם.