כתב הרב במו"נ ח"ג פמ"א, אודות למה אין מלקות בלאו שאין בו מעשה:
ולא יצוייר בהם ההתראה גם כן (תרגום א"ת).
כמו כן אין להעלות על הדעת לגביהם התראה (תרגום שוורץ).
מה הכוונה? למה לא?
אמון מוצנע כתב:כתב הרב במו"נ ח"ג פמ"א, אודות למה אין מלקות בלאו שאין בו מעשה:
ולא יצוייר בהם ההתראה גם כן (תרגום א"ת).
כמו כן אין להעלות על הדעת לגביהם התראה (תרגום שוורץ).
מה הכוונה? למה לא?
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 101 אורחים