הגמ' ביצה כו: שמוקצה שיבש מותר אף אם אין הבעלים מכירים בו ומובא שהירושלמי סובר בהיפך.
היש"ש שם אומר שהר"ן אומר שקיי"ל כתלמודא דידן נגד הירושלמי.
העירו שבר"ן לפנינו ליתא. אולי נמצא בר"ן בהקשר אחר? אולי באופן כללי לפסוק כבבלי נגד הירושלמי?
כדכד כתב: מעתה, אולי היש"ש ראה את הב"י בדפוסים מאוחרים ולכן טעה לחשוב שהר"ן הוא שכתב שנקטינן כתלמודא דידן נגד הירושלמי?
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 130 אורחים