פרש"י פרסיים ובתוס' סכנת חברי בבבל. לכאורה הרי הברייתא כתבוה התנאים בארץ ישראל, והם לא כיוונו לסכנה זו.
עוד נקודה אחרת, המג"א כותב שאין הידור בהרבה שמן אלא בנרות ארוכים. להעיר מדברי רבה שאמר שמדליק בשמן שמשך נהורא טפיה, ומשמע שיש הידור בזה.
זאנגאלאך כתב:פרש"י פרסיים ובתוס' סכנת חברי בבבל. לכאורה הרי הברייתא כתבוה התנאים בארץ ישראל, והם לא כיוונו לסכנה זו.
זאנגאלאך כתב:
עוד נקודה אחרת, המג"א כותב שאין הידור בהרבה שמן אלא בנרות ארוכים. להעיר מדברי רבה שאמר שמדליק בשמן שמשך נהורא טפיה, ומשמע שיש הידור בזה.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 3 אורחים