ראיתי בארחות רבינו שהחזו"א הורה למשמשו לקשור את ציציותיו בעודם עליו, וסברתו שאין איסור ללבוש ד כנפות בלא ציצית אלא שחל עשה ובקשירה מקיימים את העשה של להטיל ציצית. (על פי דברי המרדכי הביאם רע"א בסי' יא מג"א יג, וברמ"א יג, ג שדנו במי שנפסקה טליתו בשבת)
האם מישהו יודע להפנותי לדיונים נוספים הדנים באופן ישיר בשאלה זו?
כמו כן תהיתי לעצמי עד היכן ניתן ליישם סברה זו (לשם העיון כמובן, ולא למעשה...) - האם תהיה עדיפות לקשירה באופן זה? (על משקל החומרא שלא לקשור בלילה) האם ניתן לברך על מצוות ציצית קודם הטלת הציציות? האם מותר גם להחליף פתילים ולא רק לתקן כאלו שנקרעו?