לכאורה בפשטות פירוש הפסוק הוא כך:והכהן הגדול מאחיו אשר יוצק על ראשו שמן המשחה ומלא את ידו ללבוש את הבגדים
והכהן הגדול מאחיו אשר- א) יוצק על ראשו שמן המשחה ב) מלא את ידו ללבוש את הבגדים. כלומר שגדולת הכה"ג בב' דברים בשמן המשחה ובבגדים. וכן נראה ברש"י זבחים יג א שכתב וז"ל אשר מלא ידם והיינו לשון רבוי בגדי כהונה דכתיב ומלא את ידו ללבוש את הבגדים וכתיב נמי ובגדי הקדש אשר לאהרן יהיו לבניו אחריו למשחה בהם למלא בם את ידם.
אמנם על פי פיסוק הטעמים אינו נראה כן. כי מפוסק בזקף על מילת 'ידו', וצריך לפרש שיציקת שמן המשחה ומלוי יד הכהן שניהם כדי שילבש את הבגדים, ו'מלא את ידו' אינו עצם לבישת הבגדים אלא הקרבת קרבנו כמו התרגום.