חכם באשי כתב:אבל מדוע לעצור כאן ולא להמשיך בכיוון של אותו 'מפלפל אחד'?
במקום כל בעיות הכשרות, מדוע לא נמליץ להתחבר לאינפוזיה שתזין את כל צרכי הגוף. ובא לציון גואל.
יש כיוונים נוספים, ואם יהיה דרישה מהציבור אעלה אותם לתשומת לב המדקדקים...
סייג לחכמה כתב:חכם באשי כתב:אבל מדוע לעצור כאן ולא להמשיך בכיוון של אותו 'מפלפל אחד'?
במקום כל בעיות הכשרות, מדוע לא נמליץ להתחבר לאינפוזיה שתזין את כל צרכי הגוף. ובא לציון גואל.
יש כיוונים נוספים, ואם יהיה דרישה מהציבור אעלה אותם לתשומת לב המדקדקים...
חכם באשי זה התינח באכילת הרשות, אבל מה עם אכילת מצוה ?
חכם באשי כתב:סייג לחכמה כתב:חכם באשי כתב:אבל מדוע לעצור כאן ולא להמשיך בכיוון של אותו 'מפלפל אחד'?
במקום כל בעיות הכשרות, מדוע לא נמליץ להתחבר לאינפוזיה שתזין את כל צרכי הגוף. ובא לציון גואל.
יש כיוונים נוספים, ואם יהיה דרישה מהציבור אעלה אותם לתשומת לב המדקדקים...
חכם באשי זה התינח באכילת הרשות, אבל מה עם אכילת מצוה ?
אכן, אבל 99.9 מהאכילות, הן רשות ולא חובה, ובהן נתפטר מבעיות כשרות ושאר עניינים. לא רעיון גאוני?... (אבל יפסידו את ה'מאה ברכות'..)
היימישער כתב:בשו"ת משנה הלכות חלק י"ב ס"ד - נשאל מאוסטרליה על הרעיון של בן פקועה, וכתב שיש בזה איסור מטעם מעניין.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 367 אורחים