מה המקור לעניין זה?
מה המקור להטמנת 'מגילת היסוד'?
ומה בנוגע להנחת אבן הפינה במקום מסויים, והבניין עומד אח"כ במקום סמוך (ידוע לי מקרה שכזה)?
והאם יש עניין במה שחדשים מקרוב באו, ומביאים האבן לבית הרב/הרבי ש'יניחנה' ואח"כ מביאים אותה למקום הבניין?
אבא יודן כתב:והוצא את האבן הראשה תשואות חן חן לה
אבן מאסו הבונים היתה לראש פנה
רש"י:
והוציא את האבן הראשה. האדריכל יקח את אבן הבדיל בידו להיות אדריכל בראש הבונים והם יבנו הכל כפי דבריו אשר יצוה בבנין נאה ומפואר: תשואות חן חן. יהיה לה לאותה האבן שהכל יאמרו מה נאה בנין זה העשוי על ידי אבן המשקולת הזאת:
מצודת דוד:
אבן מאסו. עם כי הייתי אני דוד כמו האבן אשר מאסו הבונים לתתו בבנין עתה אני אבן הניתן בראש הזויות (כי הדרך לתת האבן המשובח ביותר בפנת הכותל להיות נראה משתי הרוחות) :
הכהן כתב:מה המקור להטמנת 'מגילת היסוד'?
אמציה בארי כתב:
ובעבר ראיתי ברשת מאמר קצרצר מד"ר אהרן ארנד בעניין 'הנחת אבן הפינה' ואינני מצליח לאתרו כעת.
הכהן כתב:מה המקור לעניין זה?
מה המקור להטמנת 'מגילת היסוד'?
ומה בנוגע להנחת אבן הפינה במקום מסויים, והבניין עומד אח"כ במקום סמוך (ידוע לי מקרה שכזה)?
והאם יש עניין במה שחדשים מקרוב באו, ומביאים האבן לבית הרב/הרבי ש'יניחנה' ואח"כ מביאים אותה למקום הבניין?
משתמשים הגולשים בפורום זה: כדכד ו־ 74 אורחים