פרנקל תאומים כתב:
לגבי ההנהגות המלכותיות:
מסתבר שאכן ישנם אדמו"רים צנועים באישיותם המרגישים צורך להמשיך בהנהגות ה"זהב וכסף ונחושת", לא רק מפני שאם ימנעו מכך יש בזה משום הוצאת לעז על הראשונים, כ"א גם משום העיקרון החסידי המובנה, שכל מה שעשה ההיילגער-טאטע וההייליגער-זיידע זה עפ"י סודות טמירים ונעלמים, וחלילה מלשנות כמלוא הנימה...
אלא שבדור כמו שלנו, לענ"ד למרות הנ"ל היה מקום לנהוג בזה לפי העיקרון של "עת לעשות לה'", ולצמצם באופן ניכר את ענייני הרהבתנות, משום שכל המתבונן מן הצד מרגיש שהדבר גובל בחילול ה', לא יתכן שהמטיפים לחיי רוח ינהגו בעצמם (ואפי' אם רק למראית עין) בהנהגות חומרניות מסולסלות ובוטות. אנשים חילוניים (ולא רק) אינטילגנטיים בטוחים שהחסידים הם המון נבער הנשלט ע"י מנהיגים תאבי בצע (ח"ו),המנצלים את תמימותם כדי לחיות על חשבונם חיי פאר והדר.
לעומת זאת כשהם נכנסים למעונם של מנהיגים תורניים שאינם אדמו"רים\באבאים הם אינם יכולים שלא להתפעל ולהשתומם לנוכח העובדא שישנם אנשי רוח אמיתיים שכותלי ביתם מעידים כמה החומרניות עליהם לזרא.
ראשית, כמה חבל שהאדמו"ר מויזניץ לא נמצא כאן בפורום, הוא היה יכול להחכים מאד מעעותיך.
שנית, מכיוון שמבין ריסי תשובתך ניכרת חוסר ההיכרות של עם הציבור החסידי ועולם האדמורי"ם, אזי במטותא שמא תאמר לי,
היית פעם בבית אדמו"ר מבפנים?
על איזו רהבתנות אתה מדבר בכלל? מתי? האם האדמורי"ם מתנהגיחם בביתם בפזרנות יתר מעבר לבן אדם אחר? או אולי שתפס את עיניך גביע הכסף ירושת הסבא רבא?
זאת ועוד לקרא, האם הרכב שבו נוסע מרן ראש הישיבה שליט"א (בחר לך מי מהם שאתה מעוניין ) מתבייש ברכבם של מי מהאדמורי"ם? האם אירועי הענק של הציבור הליטאי, הקמפים והקומזיצים וכל שאר המרעין בישין לא עולים לסכום עתק?
האם אתה חושב שמחירו של גאלדנע ז'ופיצע אדמור"י גבוה ממחירו של הפראק המהודר בו מתהדר כל ר"מ בכתה ד' ברוב גאווה וחשיבות מנופחת?
דומני שלא הבנת כלל את נושא האשכול שכן בימים כמו שלנו איש לא מבזבז סתם כסף (מלבד הנכדים של ה'מרנים' למינהם שכמובן הם יוצרו מחומר אחר) הביקורת כאן היא על ההנהגה במלכות והתהדרת הברווז בנוצות הטווס שלא מתאימות לא.
בזבוז? רהבתנות?
זה לקוח ממחוזות הדמיון....