איש_ספר כתב:אף שהאשכול אינו מיועד לפרשת הקברים בטבריה.
רצ"ב קונטרס שכתב הג"ר רא"י אויערבך בנו ומ"מ של הגרא"ד אויערבך זצ"ל,
שם הוא מראה את יסודות ההיתר לפינוי קברים בטבריה.
בעמ' 8-9 הוא מתפלמס עם רימ"ט בחריפות.
סליחות כתב:האם נשוא האשכול אחראי לגילוי המעשה באשת האו"ח שהניחה תפילין?
מובא בספריו בשו"ת הים הגדול סימן מ, ונר המערב עמ' ריז. האם יש בכך קשר לליברליזם שלו?
או שבכלל יש לזה מקור מוקדם יותר?
אני לא קובע מסמרות אלא רק שואל.
מה שנכון נכון כתב:כפי שהוא כותב מקורו בס' מקור חיים (ישנו בה"ב), והוא מעתיק מס' מעשה הצדיקים (ן' סוסאן. באוצר).
כמדו' שהוא לא היה פמיניסט.
המאמר נמצא ובשם הרמב"ן בכת"י נוסף ממנו פרסמו ג' שלום בקרית ספר, ובעוד כת"י.עתניאל בן קנז כתב:מה ששמתי לב, שרח"ד שעוועל מביא שהפרסום הראשון של מאמר זה, וייחוסו לרמב"ן הוא ע"י רי"מ טולידאנו.
האם ניתן לצרף זאת לרשימת זיופיו?
יושב_ודורש כתב:האם גם ספר התמיד לרבנו ראובן בן חיים רבו של המאירי הוא זיוף?
יבנה כתב:יושב_ודורש כתב:האם גם ספר התמיד לרבנו ראובן בן חיים רבו של המאירי הוא זיוף?
תשווה עם הכ״י שממנו הודפס https://merhav.nli.org.il/primo-explore ... &offset=10, שם העירו שאולי הועתק מהציטוטים בשמו בכ״י הזה https://merhav.nli.org.il/primo-explore ... &offset=10. ותבדוק גם בכ״י של פי׳ שלו לפרשת בראשית https://merhav.nli.org.il/primo-explore ... &offset=10 שבו כותב "ביארתי בספר התמיד בסדר תפילת שבת".
רציני כתב:.....
ועיין עוד בחזון עובדיה (ד' תעניות) בהספדו על הרימ"ט [אולי מישהו יכול לעלות].
יהושפט כתב:נתקלתי במקרה בארחות רבינו בכרוז הבא [אולי כבר הובא כאן]:
ישעיהו לוריא כתב:יהושפט כתב:נתקלתי במקרה בארחות רבינו בכרוז הבא [אולי כבר הובא כאן]:
נראה לי שהחזון איש בסוף לא השתתף בעצרת זו.
כך זכור לי משהו מדיווחי העיתונות שאחרי האירוע.
שימו לב לתואר המשעשע ’המרן’
ישעיהו לוריא כתב:שימו לב לתואר המשעשע ’המרן’
טפח כתב:ישעיהו לוריא כתב:שימו לב לתואר המשעשע ’המרן’
מאי שנא מן האדמו"ר?
צופה_ומביט כתב:טפח כתב:ישעיהו לוריא כתב:שימו לב לתואר המשעשע ’המרן’
מאי שנא מן האדמו"ר?
אה"נ, ומעודי תמהתי.
ושם אפילו בלי ה"א תמוה. איך מי שאינו תלמידו יאמר "אדוננו מורנו ורבנו",
או לחילופין [עם ה"א] "האדון המורה והרב מ...".
וצ"ע.
אמנם שיבוש מצחיק זה יוצא רק בעברית, ביידיש זה "הרבי" וחסל.
צופה_ומביט כתב:האור שמח זה פשוט, וכי למה שלא יוסיפו ה' הידיעה? זה הרי שם של ספר, והוי כמו "הספר אור שמח".
צופה_ומביט כתב:ומי סני לפרשו כנ"ל "הספר אור שמח"?
אליסף כתב:הכי חביב בעיני זה כשיש מחלוקת בין המצאתי כתוב לבין היש מן הגדולים
אשריכם תלמידי חכמים וכו'
בן ראובן כתב:אליסף כתב:הכי חביב בעיני זה כשיש מחלוקת בין המצאתי כתוב לבין היש מן הגדולים
אשריכם תלמידי חכמים וכו'
ויש מקרים ש"המצאתי כתוב" זה דוקא תקין...
אשי ישראל כתב:
4. עוד נטען בספר [ונושא זה לא עלה בתגובות לעיל] שספר התורה של הר"ן הוא זיוף של רימ"ט, וכך גם ציון הרמח"ל בטבריה. והובאו עוד מזיופיו.
בתוך הגולה כתב: והוא כולל התייחסות ארוכה לספר נשוא האשכול.
חזור אל “מטפחת ספרים ועיטור סופרים”
משתמשים הגולשים בפורום זה: לענין ו־ 220 אורחים