למועד מועדים וחצי = יוסף יוסקביץ. 434.בן מיכאל כתב:מה חשבונו של מר שהדבר עולה בגימטריה?מה שנכון נכון כתב:השם הנ"ל עולה בגימ' כשם המחבר, וכנראה נבחר מטעם זה.
אבל אמת שעדיף להשמיט את ה'וחצי' (למשל).
מה שנכון נכון כתב:למועד מועדים וחצי = יוסף יוסקביץ. 434.
לבי במערב כתב:כִּי֩ לְמוֹעֵ֨ד מֽוֹעֲדִ֜ים וָחֵ֗צִי עולה כמנין 'הרב יוסף מיכאל' במכוון.
בן מיכאל כתב:אבל אם כן, איך נשמיט את תיבת 'וחצי'?
אין להביא את הספר קרבן על מזבח הש"םבן מיכאל כתב:אם כן איך נשמיט את תיבת 'וחצי'?
בן מיכאל כתב:הרב משנ"נ והרב במסתרים, מה כל כך פסול בתיבת 'וחצי' או בכלל בשם הזה?
עכ"פ, אשמח לשמוע יותר עצות בענין הנושא שלשמו פתחתי את האשכול, ישר כח.
זאב ערבות כתב:הערה צדדית, אני מתפלא עליך שהשתתפת באשכול זה בעבר, וטרחת לפתוח אשכול חדש בנושא
בן מיכאל כתב:זאב ערבות כתב:הערה צדדית, אני מתפלא עליך שהשתתפת באשכול זה בעבר, וטרחת לפתוח אשכול חדש בנושא
כמובן שעברתי על האשכול הישן, אבל כל ספר וכל ענין לגופו.
כדכד כתב:רק הערה קטנה בענין עלות ההדפסה לכמויות שונות של עותקים.
גם אם חמש מאות עותקים ואלף עותקים יהיו אותה עלות הדפסה - מה תעשה עם כל העודף?
אם תמכור ארבע מאות תצטרך לחפש מה לעשות עם שש מאות אם תדפיס אלף ורק עם מאה אם תדפיס חמש מאות.
כמובן, איני יודע כמה יהיו קונים לספר והמספרים הם רק בגדר השערה.
כדכד כתב:בנוגע למשפט האחרון:
לא פרסומות ולא המלצות רק סייעתא דשמיא
לא אמרתי פסול.בן מיכאל כתב:במסתרים, מה כל כך פסול בתיבת 'וחצי' או בכלל בשם הזה?
זאב ערבות כתב:כדכד כתב:בנוגע למשפט האחרון:
לא פרסומות ולא המלצות רק סייעתא דשמיא
נכון, אך לפי המהלך הזה לא צריך השתדלות בשום נושא אלא לחכות שהסייעתא דשמייא תעשה את פעולתה.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 95 אורחים