לצערי כי רב קבלתי בחזרה את ההודעה דלהבא:
לידיעתכם! בלית ברירה נאלצנו להפסיק לעבוד עם אוצר החכמה.
להמשך מכירות עדכונים ותמיכה טכנית בכל הנוגע לאוצר החכמה אפשר לפנות ישירות למשרדי אוצר החכמה בארץ ישראל 02-5866078.
דרך אגב !!! היינו מעריכים מאד כי בהזדמנות שיחתכם איתם לתאר את שביעות רצונכם מהשירות המסור והאדיב בכל לב ונפש שהייתם מקבלים דרכינו במרוצת השנים וחבל מאד על הפסקת שירות יעיל ולבבי זה שהיינו מקבלים דרך דוד רבינוביץ.
עלינו לציין כי עדיין ממשיכים אנו למכור ולתת תמיכה לאוצרות התורה, התקליטור התורני DBS, בר אילן, ארכיון היהודי, מתוק מדבש ועוד ועוד.
בכבוד רב
דוד רבינוביץ
חבל חבל מאוד מאוד מאוד! ההפסד הוא של משתמשי התוכנה! (ואין לי ספק שמומחיותו של ר' דוד הועילה וסייעה להתוכנה ולהמשתמשים בכל רחבי תבל, ולא בארה"ב בלבד!) האם אפשר לבטל רוע הגזירה?
זה אכן תואם את הודעת האימייל שנתקבל לפני חודש!
Dear valued customers,
We hope this message finds you well, and we wish you a happy Purim.
We would like to inform you that in the near future, we are planning to make changes to the support and upgrade process for the "Otzar HaHochma" software in the United States.
We will make every effort to ensure that the transition is as smooth as possible. During the transition period, there may be some delays in receiving updates and support, but we are working with all our strength to provide you with efficient, fast, and dedicated service within a short time.
Soon, we will update you with further details regarding the new support and communication channels that will be available to you. We thank you for your patience and look forward to providing you with the best service possible.
Sincerely,
The "Otzar HaHochma" team, Jerusalem
למעיישה, לעת עתה אין תמיכה בארה"ב כלל!!!
ואגב, אמש המתנתי בארה"ב עד לשעה 1:30 שעה מקומית 8:30 בבוקר שעון אר"י בתקוה שמישהו ירים את הטלפון לתמיכה, ואין קול ואין עונה (אודה, המוסיקה היתה יפה, מאיזו הקלטה היא?)