איש_ספר כתב:מעניין אם הרב קוק הוא ששמע ההערה והביא או שבנו.
מה שנכון נכון כתב:איש_ספר כתב:מעניין אם הרב קוק הוא ששמע ההערה והביא או שבנו.
ראה במהדורה הישנה במלואים שבסוף ח"ב.
איש_ספר כתב:אגב, סבי כותב שגם חזו"א הקפיד ע"כ. וזה חידוש גדול ולית מאן דחש ליה.
איש_ספר כתב:[..
אגב, סבי כותב שגם חזו"א הקפיד ע"כ. וזה חידוש גדול ולית מאן דחש ליה.
כדכד כתב:איש_ספר כתב:[..
אגב, סבי כותב שגם חזו"א הקפיד ע"כ. וזה חידוש גדול ולית מאן דחש ליה.
"וזה חידוש גדול".. המשך דברי סבו של מר או מדיליה כתב?
אולי במקומותיהם היה מצוי יותר שאומר הקדיש הי' אבל ולכן היתה מילתא דתמיה אם היה אומרו אדם שהוריו חיים אבל זה מצד המציאות שלהם ולא מדינא
כצ"ל.איש_ספר כתב: לעיין בהשומר אמת
איש_ספר כתב:דברים שלי. סבי רשם את זה על איזה פתק וציין בסוף לעיין בשומר אמת, חלק אמר שומר סי' נו. יש באוצר עי"ש בסוף הקטע.
כדכד כתב:זה על קדיש יתום
מה שחודש כאן הוא לגבי קדיש לאחר קריאת התורה
כדכד כתב:לא שזה קדיש יתום
אלא שאם יש שם אבל יאמרנו
נטורי קרתא כתב:וכך מסר גם הסטייפלר
נטורי קרתא כתב:כדכד כתב:לא שזה קדיש יתום
אלא שאם יש שם אבל יאמרנו
איך יפרש מר את המשפט: "החצי קדיש אחר קה"ת שייך לאבלים"?
מכל מקום, יעיין במאמרו הנ"ל של הרב המבורגר ויראה מקורות רבים.
כדכד כתב:בדיוק כמו שכתבתי, ששייך לאבלים ואם יש שם אבל יאמרנו ולא לבעל קורא שאין הבעל קורא יכול לדרוש לומר בעצמו את הקדיש
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 416 אורחים