היקח מגבור מלקוח וכו' ישעי' מט כד
ברד"ק בשם אביו מפרשו בפשיטות ולא כתמיה אף שההא בחטף.
וצ"ע שלא הביאו במכלול בין הבאים לאמיתת הדברים
ועוד תמהתי שמה שחשב שם במכלול בין הבאים לאמיתת הדברים הנגלה נגליתי, המן הסלע, הרצחת וגם ירשת, הביא שאביו כתב כן בשם יש מפרשים אבל הוא עצמו פירשם כולם בתמיה.
משמע שאביו נטה שאין יוצא מן הכלל, וצ"ע מהרד"ק בשם אביו בהיוקח מגבור מלקוח.
ועוד צ"ע מספר זכרון של ר' יוסף קמחי מאביו של רד"ק שמשמע שגם הוא ז"ל סבר בהנגלה נגליתי שהוא לאמתת, ושמא חזר בו.