הקהוו"א שמבשלין הגוים, יש אוסרין ויש מתירין, ומרן רבינו האר"י ז"ל אסר אותה, אך אין בידינו למחות ביד המקילים שיש להם על מה לסמוך, ובפרט במקום שפשט המנהג להתיר, ופה עירנו בגדאד המנהג פשוט מקדם קדמתא לשתות קהוו"א של גויים אפילו במקום הנועד שלה, ובודאי בעל נפש צריך להחמיר והצנועין מושכין ידיהם ממנה, ברם, אפילו אדם חשוב אם הולך לבתי גדולים לעשות וזית"א מוכרח הוא לשתות מכמה סיבות שיש בהם טעם:
מה זה 'וזיתא'??
(ראיתי המצטט את הקטע וטעה להעתיק: "לעשות ויזתא"...)