בשעה"צ (קעד סקנ"ג) כתב 'ומ"מ טוב שהמברך על הכוס ימתין מלברך עד שיגמרו הכל יראו את ה' וגו' שנוהגין לומר ועיין בא"ר.'
לא הבנתי כוונתו, אם הוא משום שמוציא בברכתו את שאר המסובין [כמבואר שם שדן לענין אמירת סברי] א"כ פשיטא שצריך להמתין להם כדי שיוכלו לצאת בברכתו. ואם אינו מוציאם למה ימתין. ומ"ש 'ועיין בא"ר' לא מצאתי מאומה מזה. [ורק בלבוש שם כשדן על אמירת סברי בכוס בהמ"ז הזכיר שכיון שאומר המברך יראו את ה' וגו' בלחש א"כ סוברים האחרים שכבר גמר לברך ואינם מאזינים לו ע"ש]
בדרך אגב אעורר שלא מצאתי שהקפידו ע"ז - ואולי משום דכ"א מברך לעצמו באמת אין טעם להמתין וכנ"ל.