דא עקא, ישנן מלים ספורות שחוזרות על עצמן לאורך כל הספר עשרות פעמים שלא נותנות לא מנוח:
דף רפו:
לדעת הקדמונים התנועות מושכות עמהם כחלק מהגייתן אחת מהאותיות הנחות.
דף רפט:
המושכת לאחריה לדעת הקדמונים ה"א כתובה או לא כתובה.
דף שעג:
הנמשכת לדעת הקדמונים מהגיית התנועה שלפניה ותמורתה נכפלת פא הפועל.
דף שעה:
הגזרות החלשות כוללות לדעת הקדמונים יסודות כגון אות נחה, תנועה או דגש ואלו עשויים גם להתחלף זה בזה.
דף תקלא:
השוא כפי שנתפס אצל הקדמונים אינו מוגדר כתנועה ממש.
תפריט קצרצר שנעשתה בתוך שניות.
האם מישהו יכול להודיע מהו דעת האחרונים? או ללנקק אי מי?