באמונתו כתב:
אלשיך - פרשת בהעלותך: והאספסף אשר בקרבו התאוו תאוה ... ראוי לשים לב. א. באומרו תאוה כפולה. והנה לזה יש אמרו (עי' רמב"ן), שהתאוו יהיה להם תאוה לבלתי שבוע גם כי ירבו לאכול, למען ההנות באכילה...
תודה על המציאה, אבל עדיין לא מסתבר לומר שלזה כוון הלבוש, שכתב בלשונו 'על דרך אמרם ז"ל', שזה לכאורה חז"ל ולא מפרשים.
אגב, מה שציין בסוגריים עיין רמב"ן, הוא הוספת המהדורות האחרונות, ובדפוסים ראשונים ליתא, ואכן לא כל כך ברור שזה כוונת הרמב"ן.
אמנם מצאתי בינתיים בפירוש הספרי ל
רבי אליעזר ן' נחום בעל 'חזון נחום' על משניות, שפירש כך בכוונת הספרי במדבר פ' בהעלותך בפסוק 'התאוו תאוה', עי"ש. אלא שלכאורה קשה לומר שהתכוון הלבוש לדברי הספרי ולמד ג"כ כך בדבריו.