באמונתו כתב:אספקלריא כתב:היכן נזכר ברא"ם ו/או ביפה תואר הקושיא הבאה: איך יתכן שהענין של שתי פרידות טובות ידחה את החיוב להלחם במואבים, הרי זה חיוב מיתת ב"ד?
והיכן נזכר ברא"ם ו/או ביפה תואר התירוץ שחידוש הוא שחידשה תורה משום מלכות בית דוד?
העתקתי כבר דבריהם, אף כבר כתבתי שהרב בדרשתו (ספר "פרשת דרכים" מבוסס על דרשות רבינו ז"ל בבית הכנסת), איננו מעתיק דבריהם מילולית, אלא מוסר ומסביר דברי קודמיו ז"ל, ע"פ פרשנותו והבנתו.
במילים אחרות, הקושיא והתירוץ לא נזכרים לא שם ולא שם...