בזיכרוני מלפני שנים שראיתי, כמדומה באחד מספרי שלמה זלמא הענא [הרז"ה],
שלא היו טעמי המקרא בלוחות וראייתו: שהרי מ"ם וסמ"ך שבלוחות בנס היו עומדים (מגילה ג: שבת קד.), ומזה שלא כתוב שאף ה"תלשא" עמדה בנס מוכח שלא היו טעמים שם.
אודה למשיב לי אבדתי!
איקטורין כתב:בזיכרוני מלפני שנים שראיתי, כמדומה באחד מספרי שלמה זלמא הענא [הרז"ה],
שלא היו טעמי המקרא בלוחות וראייתו: שהרי מ"ם וסמ"ך שבלוחות בנס היו עומדים (מגילה ג: שבת קד.), ומזה שלא כתוב שאף ה"תלשא" עמדה בנס מוכח שלא היו טעמים שם.
אודה למשיב לי אבדתי!
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 95 אורחים