אדיר במרום כתב:היכן ניתן לראות תמונה של המחבר?
אדיר במרום כתב:היכן ניתן לראות תמונה של המחבר?
קלונימוס הזקן כתב:אין מתכון מוצלח יותר לספר - לטעמי - מאשר לסיים להכין אותו לדפוס, ואז - לא להדפיס אותו.
גם במקרה שלפנינו,
נופל וקם כתב:האם יש להשיג איפשהו את ספרו "הנחמדים מזהב"?
עניו כמשה כתב:אדיר במרום כתב:היכן ניתן לראות תמונה של המחבר?
בגור נוהגים לא להצטלם תצטרך להסתפק בספר הנהדר שתחת ידיך
פולסברג כתב:כמה מהפרקים קראתי בעבר בבמות שונות. האם ניתוסף בהם משהו?
אדיר במרום כתב:היכן ניתן לראות תמונה של המחבר?
לחיים כתב:על שער העיתון ניתן לו הכינוי: אבי הכתיבה התורנית הפופולארית.
רינת ישראל כתב:אני רק שאלה
האם הסופר הדגול מאמין בכל מה שהוא מגיש לנו כאן?
שאליהו הנביא קונה פרות ביריד כדי להקריב אותם למעלה?
הרי זה בזיון התורה וחילול כבוד חכמיה מאין כמוהו!
קרית מלך כתב:למה זה נעצרת כאן? למה זה אינך מוחה [כמובן, באותיות בצבע אדום זוהר]
על מי שכתב "ואמרו עליו [-על אליהו הנביא] שהוא מקריב תמידין בבית המקדש, אף על פי שהוא שמם, שהרי בקדושתו עומד"
ועל מי שכתב "ראיה גדולה מצאתי לזה [בספרי]".
ועל מי שכתב "ולא היה צריך להביא ראיה גדולה לזה, כי ודאי הרמ"ע ז"ל מצא הדבר ברז"ל".
ועל מי שכתב "ולבי אומר לי כי כשם שמקריב קרבנות תמידין, כך מקריב קרבנות מוספין, כי זיל בתר טעמא, כי יש לו מעות מקופות תרומות הלשכה, ומעות הקופות מתרומות הלשכה היו לצורך קרבנות ציבור, תמידין ומוספין בכלל. ומאי שנא תמידין מקרבנות מוספין".
גילוי נאות:
החכמים הנ"ל הם
הרמ"ע מפאנו
הרב בנין יהושע
הרב החיד"א
והגר"ח פאלאג'י
דרומי כתב:יישר כח על הרשות שהענקת לסופר 'להאמין' במה שכתב ועוד איחלת לו 'בריאות' על הדרך
זה לא מובן מאליו. כל הכבוד!
קלונימוס הזקן כתב:אין מתכון מוצלח יותר לספר - לטעמי - מאשר לסיים להכין אותו לדפוס, ואז - לא להדפיס אותו
לחיים כתב:תמונה גדולה של המחבר יש היום במגזין משפחה בראיון איתו. על שער העיתון ניתן לו הכינוי: אבי הכתיבה התורנית הפופולארית.
רינת ישראל כתב:הוא לא צריך את רשותי, הוא רק צריך להיות כנה עם עצמו ועם קוראיו. הסופר הדגול מגיע מקהל חסידי גור. חסיד גור מצוי לא חונך על ההוי הזה. אם היה מוציא את הספר חסיד קומרנא למשל, לא הייתי שואל שאלות.
אדיר במרום כתב:לחיים כתב:תמונה גדולה של המחבר יש היום במגזין משפחה בראיון איתו. על שער העיתון ניתן לו הכינוי: אבי הכתיבה התורנית הפופולארית.
מי יוכל לסרוק ולהעלות את התמונה של המחבר? מסקרן אותי מאד
אדיר במרום כתב:לחיים כתב:תמונה גדולה של המחבר יש היום במגזין משפחה בראיון איתו. על שער העיתון ניתן לו הכינוי: אבי הכתיבה התורנית הפופולארית.
מי יוכל לסרוק ולהעלות את התמונה של המחבר? מסקרן אותי מאד
רינת ישראל כתב:אני רק שאלה
האם הסופר הדגול מאמין בכל מה שהוא מגיש לנו כאן?
שאליהו הנביא קונה פרות ביריד כדי להקריב אותם למעלה?
שהתינוק בוכה יאכ"ו יאכ"ו וזה שם קודש?
שלאפטא רב היה סימן על הגב ממכה שקיבל בעת שהיה כבש בעדר של יעקב?
אם הוא מאמין בכל זה, שיהיה לו לבריאות. אם לא, הרי שכל עבודה זו, לאסוף את הדברים הכי משונים, הכי ביזארים, הכי מופרכים, ולהציג את זה כ'עולם התורני', הרי זה בזיון התורה וחילול כבוד חכמיה מאין כמוהו!
רינת ישראל כתב:דרומי כתב:יישר כח על הרשות שהענקת לסופר 'להאמין' במה שכתב ועוד איחלת לו 'בריאות' על הדרך
זה לא מובן מאליו. כל הכבוד!
הוא לא צריך את רשותי, הוא רק צריך להיות כנה עם עצמו ועם קוראיו. הסופר הדגול מגיע מקהל חסידי גור. חסיד גור מצוי לא חונך על ההוי הזה. אם היה מוציא את הספר חסיד קומרנא למשל, לא הייתי שואל שאלות.
בריה נמוכה כתב:צע"ג הלא רובם ככולם של גדו"י החשיבו מאוד ידיעת תולדות חייהם של צדיקים,
וראה באגרתו הראשונה של החזו"א שנראה שקרא את ספר תולדות חייו של רעק"א
פוילישע איד כתב:האם המחבר שליט"א מביא מראי מקומות לכל דבריו??
אהרן תאומים כתב:אכן מורגשת פה אהבה הגדולה לחסידי גור, אאאא ממש נחת, נתן לי את הדלק היומי, בעבר נשברתי ממש כשראיתי את אהבה למחבר הנ"ל, מפעם לפעם שירות ותשבחות למאמריו ב"יתד" ועוד ברחבי הפורום, וכבר חשבתי שאכן זה רק תחושת בטן שיש בכלל איזה ניצוץ קטן של חוסר אהדה לגור, ממש קטן ולא מורגש, וסך הכל ממוחי הקודח ככה מרגיש בבחינת וכן היינו בעיניהם, וההיפך הגמור אין בכלל שום, שמץ, סרך, של שינאה מה פתאום?!,
עכשיו הבנתי באותיות אדומות
לדוגמא הניק "פולישע איד" נפתח לפני כשנה, ובדיוק כאן מצא פעם ראשונה להשתמש בו ולכתוב הגיגיו ולשאול את השאילה הזו, מה אני אמור לחשוב מזה?
עוד הניק "רינת ישראל" נפתח לפני יותר מ 4 שנים כתב בתחילה בנושא מאוד מסויים, ומפעם לפעם הבליח, וכעת לאחר שנה שלא כותב כלום בשום ענין, יוצא להתקפה מה זה אומר?
הניק "לחיים" הודעה קודמת לפני כ 3 שנים, ועכשיו מגיב אמנם משהו בנאלי בסך הכל מראה מקום לעיתון אבל תודו שזה מוזר.
רינת ישראל כתב:אני רק שאלה
האם הסופר הדגול מאמין בכל מה שהוא מגיש לנו כאן?
שאליהו הנביא קונה פרות ביריד כדי להקריב אותם למעלה?
שהתינוק בוכה יאכ"ו יאכ"ו וזה שם קודש?
שלאפטא רב היה סימן על הגב ממכה שקיבל בעת שהיה כבש בעדר של יעקב?
אם הוא מאמין בכל זה, שיהיה לו לבריאות. אם לא, הרי שכל עבודה זו, לאסוף את הדברים הכי משונים, הכי ביזארים, הכי מופרכים, ולהציג את זה כ'עולם התורני', הרי זה בזיון התורה וחילול כבוד חכמיה מאין כמוהו!
זאב ערבות שאל:
ובמה זה שונה מאוצר פלאות התורה?
חזור אל “מטפחת ספרים ועיטור סופרים”
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 328 אורחים