איש_ספר כתב:
מי יכול לבאר את הקטע?
איש_ספר כתב:מעניין.
ראיתי במרוצה שמביאים מחלוקת אחרונים, בהוזל המשכון אם הבע"ח הפסיד, כי המשכון היה כפרעון וסילוק החוב, או שהלווה הפסיד כי המשכון אינו אלא "ערבון" אבל לא פריעת החוב. מקור חיים של הנתיבות ועוד. לדבריך זה הנושא כאן.
פלוריש כתב:איש_ספר כתב:מעניין.
ראיתי במרוצה שמביאים מחלוקת אחרונים, בהוזל המשכון אם הבע"ח הפסיד, כי המשכון היה כפרעון וסילוק החוב, או שהלווה הפסיד כי המשכון אינו אלא "ערבון" אבל לא פריעת החוב. מקור חיים של הנתיבות ועוד. לדבריך זה הנושא כאן.
נשמע מעניין. אשמח לציון מקורות.
לכאורה זה תלוי באיזה סוג משכון מדובר, לא?
חלא בר חמרא כתב:מצטרף לבקשה לפרט איזה אחרונים,
יהודה בן יעקב כתב:עי' פת"ש סי' עג ס"ק יז.
איש_ספר כתב:מעניין.
ראיתי במרוצה שמביאים מחלוקת אחרונים, בהוזל המשכון אם הבע"ח הפסיד, כי המשכון היה כפרעון וסילוק החוב, או שהלווה הפסיד כי המשכון אינו אלא "ערבון" אבל לא פריעת החוב. מקור חיים של הנתיבות ועוד. לדבריך זה הנושא כאן.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 134 אורחים