כדכד כתב:כנראה שכת"ר צודק.
אם הבנתי נכון גם פסח שהוקדש לפסח ונשחט לאחר זמן הפסח גם דינו כשלמים והדיון כאן בגמרא הוא רק על פסח שנשחט לפני זמנו שאז עדין עומד לפסח (מה שכותב מר שיש חידוש שכשר לשם שלמים אם שחט לשם שלמים אין נראה שכןכנראה יהיה כשר גם אם שחט לשם קרבן אחר אף שאינו ראוי לו כלל אלא שאם שחט לשם פסח יש בו פסול).
על פסח ששחטו 'לאחר זמנו' לשם פסח אי מיקרי ששחט שלמים לשם פסח וכשר מדין כל הזבחים שנזבחו שלא לשמן כשרים, כיון דפסח בשאר ימות השנה שלמים הוא - זה תלוי בהשאלה אי פסח בשאר ימות השנה בעי עקירה או לא
אבל אם שחט פסח 'קודם זמנו' - כתב בשיטמ"ק בשם תוס' טוך בזבחים ח: (עפ"י גירסא שהיה להם בפסחים שלא נמצא בפנינו) דבזה כו"ע מודי דבעי עקירה.
אני מחפש עוד מראי מקומות בזה לגבי פסח 'קודם זמנו' דבעי עקירה לכולי עלמא.