יבנה כתב:הנוסח שקראתי הוא קצת שונה. היה נוהג שמי שהגיע לבתי כנסת חסידים היו מכריחים אותו לקנות שתייה חריפה לקהל, וקראו לזה ״תיקון״. מספרים שפעם הגיע המגיד מדובנא לשם ודרשו ממנו לתת את ה״תיקון״. הוא אמר שהוא מסכים אם יגידו לו מי תיקן את התיקון. לא היה מי שידע, אז הוא השיב, אברהם תיקן שחרית, יצחק תיקן מנחה, ויעקב תיקן מעריב, ומי תיקן את ה״תיקון״, לוט.
אני לא זוכר היכן קראתי את זה.
סגי נהור כתב: . . וזו ראיה שאין עליה תשובה.
יבנה כתב:הנוסח שקראתי הוא קצת שונה. היה נוהג שמי שהגיע לבתי כנסת חסידים היו מכריחים אותו לקנות שתייה חריפה לקהל, וקראו לזה ״תיקון״. מספרים שפעם הגיע המגיד מדובנא לשם ודרשו ממנו לתת את ה״תיקון״. הוא אמר שהוא מסכים אם יגידו לו מי תיקן את התיקון. לא היה מי שידע, אז הוא השיב, אברהם תיקן שחרית, יצחק תיקן מנחה, ויעקב תיקן מעריב, ומי תיקן את ה״תיקון״, לוט.
אני לא זוכר היכן קראתי את זה.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 58 אורחים