בהוספות מהרצ"א על ספר סור מרע ועשה טוב כתב הרה"ק וזל"ק:
כי הן אמת שישנם רמיזות ושכליות לעבודתו יתברך שמו בכל ענין וענין מהתורה, אבל איזה שכל שיש לדרוש הוא בכלל הפסוק דפסקיה עזרא ברוח הקודש
ופסקו בשביל זה מהפסוקים אחרים דפסוק אחר יש לדרוש שכל אחר, ואותן האנשים שפוסקים הפסוקים בפסקות אחרות, הנה חולקים אפסקות דעזרא שפסק כל ברוח הקודש, ולדעתי צריך הדורש לדרוש כל הפסוק על כל פנים לדרכו עכ"ל.
אמנם לכאורה אכן מצינו בכמה ספרי חסידות המפרשים גם חצאי פסוקים
וצ"ב
והאם א' יודע אם נמצא דברים בזה בשאר ספה"ק