במשנה ברורה הוצאת "דרשו" ריש סי' תר"ל הביאו נידון לגבי סוכה בצורת V שדעת החזו"א ועוד אחרונים להכשירה כיון שגודרת מג' רוחות (וצ"ע מהי הזווית הנצרכת להחשיבה כגודרת מ3 רוחות. ובספר הסוכה כ' שמסתבר דבעינן 45 מעלות).
והובא שם דהגרי"ז הוכיח מהו"א של הגמ' במסכת זבחים (לז ע"כ) דבעינן ה' דפנות אפילו שלענין לגדור מד' רוחות אין כל יתרון בה' דפנות מד' דפנות, וע"כ שלא סגי בגדירת הרוחות אלא בעינן גם לדפנות ממש, וא"כ למסקנא דבעינן ג' דפנות היינו לא רק סתימה מג' רוחות אלא ג' דפנות ממש.
וצ"ע דלכאו' מוכח לא כך שהרי לפי סברא זו בהכרח להגדיר מה ייחשב כחילוק דופן אחת מהשנייה? וע"כ צ"ל כל שיש לו קרן וזווית בפני עצמה ייחשב כדופן והיינו שבעינן ג' מחיצות שכל אחת עומדת עם זווית בפני עצמה. ולפי זה דופן עגולה תיחשב כדופן אחת. וא"כ ק' טובא והלא גמ' ערוכה לפנינו שסוכה שעשאה ככבשן כשרה, ולפי דעת הגרי"ז מדוע כשרה הלא נחשבת רק כדופן אחת?