התוספות במגילה דף כב ע"א כתב שקריאת ויחל מתחילה שני פסוקים מפרשה פתוחה, וקריאת והקרבתם בחול המועד פסח מתחילה שני פסוקים מפרשה. כבר העירו האחרונים שבחלוקת הפסוקים שלפנינו ויחל מתחיל חמשה פסוקים אחרי הפרשה, וקריאת והקרבתם מתחילה שלושה פסוקים אחרי פרשה.
אם חלוקת הפסוקים הייתה שונה, אזי בהכרח כל פיסוק הטעמים שלהם היה שונה. האם ידוע לנו על מערכת טעמים שונה משלנו?
במנחת שי בספר שמות כתב שאכן הייתה שיטה שונה של חלוקת פרשיות. הייתה פרשה נוספת שהתחילה בפרק לב פסוק ט, "ויאמר ה' אל משה, ראיתי את העם הזה". אולם לא מצאתי מי שמעיר על הקריאה של פסח, וגם נראה שאין שם מקום לחלוקת פרשיה נוספת.