נהגו שלא לדבר, ובשו"ע ובמשנ"ב לא הוזכר.
ומסברא גם כן שאין בזה בעיה, כי זה רק כמו טבילה להיתר לאכילת קדשים שלא מצינו שאסור לדבר בין טבילה לאכילת קדשים. וצ"ע.
שייף נפיק כתב:נהגו שלא לדבר, ובשו"ע ובמשנ"ב לא הוזכר.
ומסברא גם כן שאין בזה בעיה, כי זה רק כמו טבילה להיתר לאכילת קדשים שלא מצינו שאסור לדבר בין טבילה לאכילת קדשים. וצ"ע.
שייף נפיק כתב:האם יש מקור מפורש?
מדוע הפוסקים לא מזכירים כלל?
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 187 אורחים