ראיתי משמיה דחכ"א דבר שבעיני הוא מחודש
דהנה בב"ק קיז' נרדף ששיבר כלים של רודף פטור שלא יהא ממונו חביב עליו מגופו [ומ"מ לא הוזכר זאת רק גבי הנרדף ולא על כל אדם]
ובפשוטו ביתר זה נאמר רק על דברים שימנעו את הרדיפה אמנם מוכח לא כן מהא דבב"ק קיט' דפליגי גבי ממון מוסר אי חשיב כמו רודף שגם בו דנים הך ק"ו וז"פ שלקיחת ממון שתמנע את מסירה מהני ג"כ וע"כ שיש כאן היתר כללי להזיק את הרודף [ופלפל בזה גבי יעקב ועשיו ואכמ"ל ]
האם כן הוא הדין ??