הנה בפרשתנו פרש שמיני וכן בפרשת פקודי פירוש רש"י והוא מדרש, שבירך אותם משה "ויהי נועם...
ובממסכת שבועות טו: על הא שאין מוסיפים על ירושלים אלא על ידי שיר דהיינו שיר של פגעים כותב רש"י, וז"ל:
ושיר של פגעים - יושב בסתר עליון ולפי שאמרו משה בהקמת משכן דכתיב (שמות ל״ט:מ״ג) ויברך אותם משה ומה ברכן יהי רצון שתשרה שכינה במעשה ידיכם ויהי נועם ה' אלהינו עלינו והכי איתא בתורת כהנים והוא מאחד עשר מזמורים שאמר משה בספר תהלים. עכ"ל
הרי שרש"י סובר שויהי נועם הוא חלק מפרק יושב בסתר, דלא כנדפס בכל ספרי תהילים שלפנינו שויהי נועם שייך לסוף פרק צ
ועי"ש בב"ח ובמהרשל שמקשים.. אמנם רשי במפורש סובר כן
והנה בשו"ע או"ח סימן רצה סעיף א כותב לאמר במוצ"ש ויהי נועם, ומביא המגן אברהם הטעם משום שיש בו ק"ל תיבות בגימטירא הכהנים עי"ש
וספרתי התיבות ולא ימצא ק"ל תיבות אלא ביחד עם הפסוק ויהי נועם. הרי לפנינו שויהי נועם שייך לתחילת פרק צא
מאידך גיסא מצאתי בסידור השל"ה שער השמים כותב בקריאת שמע של מיטה להקפיד לומר יושב בסתר רק עד כי אתה השם מחסי משום שאז יש ששים תיבות כמו בברכת כהנים, עי"ש, ושישים תיבות אינו אלא אם לא כוללים בתוכו את הפסוק ויהי נועם
אשמח לשמוע מקורות שפסוק ויהי נועם שייך לסוף פרק צ