ש. ספראי כתב:--------------
גביר כתב:הגישה אליו היתה, מטבע הדברים קלה יותר. בביתו מכרו אז ביצים ונדמה לי שגם תפוחי אדמה ובמבואה היו בדרך כלל מגדלי תבניות ביצים, איני יודע עם עסק בכך בעצמו או שבני ביתו הם שטיפלו בעניין זה.
אש משמים כתב:בקריאת המגילה פורים השנה תשפ"ב
תולדות כתב:לפי השעון מאחורה, זה עדיין לא קריאת המגילה.
תולדות כתב:לפי השעון מאחורה, זה עדיין לא קריאת המגילה.
מענה איש כתב:אש משמים כתב:בקריאת המגילה פורים השנה תשפ"ב
ככל הזכור למרן יש מגילה יא שורות עם גליונות בשיעור של ס''ת
טרקטור כתב:נחל איתן – שנת 'עזרתני' – תשל"ג [מ] (49)
עושה חדשות כתב:טרקטור כתב:נחל איתן – שנת 'עזרתני' – תשל"ג [מ] (49)
זוהי שנת הדפסת המהדורה הרביעית. ובהקדמה שם מוזכר שעיקרו נכתב בשנת תש"ט.
עושה חדשות כתב:טרקטור כתב:נחל איתן – שנת 'עזרתני' – תשל"ג [מ] (49)
זוהי שנת הדפסת המהדורה הרביעית. ובהקדמה שם מוזכר שעיקרו נכתב בשנת תש"ט.
פרנקל תאומים כתב:רק סמוך ממש לכניסת השבת שמעתי על כי נשבה ארון האלוקים, והרגשתי איך לאט לאט הרעדה מתפשטת בכולי. כל השבת ישבה המועקה הזאת בחלק מפינות מוחי.
סליחה שהלאיתי אתכם בדברים. הייתי צריך לפרוק.
אש משמים כתב:ההלוויה מחר יום א בשעה 11.00 בבוקר
גימפעל כתב:"כתבו בשם הגר"א ז"ל דלכך נקרא 'גט', משום שאותיות ג"ט לא מצינו סמוכים זה לזה בכל הפסוקים, ולכך הוא סימן להרחקה. וצ"ע דגם אותיות ג"ק ז"ט ז"ץ ז"ס ס"ץ לא מצאתי סמוכים בפסוקים [אבל השאר נמצאים או ישר או הפוך]. וי"ל דגט הוא הראשון שאינו סמוך"
הסטייפלר זצ"ל למד עם הגרח"ק בגיל 13-15 בבלי ירושלמי ורמב"ם על הסדרגביר כתב: יתכן שאווירה זו הייתה בין הגורמים שאפשרו לרב לסלול דרך ייחודית משלו, השונה מזו המקובלת בישיבות בדורות האחרונים והמבוססת כאמור על בקיאות רחבת היקף, הכוללת גם מקורות שניתן לקרוא להם אזוטריים, על היכולת להתבונן במקורות רבה ב'סקירה אחת', להשוות ביניהם ולפרשם זה על פי זה.
השעיר החיי כתב:
חזור אל “משפחות סופרים וימות עולם”
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 449 אורחים