מפרשי האוצר
חיפוש גוגל בפורום:

אוצה"ח (גי' 18) לא זז

תא חזי
הודעות: 932
הצטרף: ו' יולי 17, 2020 1:48 pm

אוצה"ח (גי' 18) לא זז

הודעהעל ידי תא חזי » ה' דצמבר 16, 2021 1:41 pm

שלום רב,
אוצר החכמה שלי (גירסה 18), מזה זמן רב, מתנהל בכבדות כבן 180.
רוצה לומר, הקלדה של מילים לוקחת די הרבה זמן, דהיינו אני לוחץ על מקש, ולוקח לתוכנה 9-10 שניות להזין את האות שנלחצה (זה קורה גם בתיבת החיפוש של הספרים, וגם בחיפוש מתקדם בתוכן). וכן טעינה של ספרים לתצוגה המקדימה לוקחת זמן שלא היה לוקח בעבר.
מדובר במחשב (נייד) חזק יחסית, מעבד intel i7 (2019), 16 GB זיכרון, מעבד גרפי נפרד וכו'.
התקלות קורות הן כשיש תוכנות פתוחות (לרבות דפדפן, ותוכנות עימוד ועריכה גרפית), והן כשרק אוצר החכמה פתוח, והמחשב ממש הופעל מחדש קודם לכן. כולן שוים לרעה.

מה יכול להיות הפתרון האפשרי?
אציין, כי אני נוהג לפתוח ספרים רבים מאוד כסימניות בתוכנה (איפה שיש '+' כזה מעל התצוגה המקדימה), האם זה מה שיכול להשפיע? ואם כן, האם יש דרך לאפס את הסימניות/טאבים האלה? ובכלל, איך אפשר לאפס את הגדרות התוכנה (מבלי לאבד את כל הכפתורים שהוספתי למקבצי ספרים, ואת ספרי הPDF שהכנסתי)?

רציני
הודעות: 970
הצטרף: ד' יולי 30, 2014 5:28 am

Re: אוצה"ח (גי' 18) לא זז

הודעהעל ידי רציני » ה' דצמבר 16, 2021 5:38 pm

גא"מ בגירסא 17 לפני בערך שבוע. אפילו קניתי כבל חדש. אולי זה קשור לWINDOWS החדש?

יצז
הודעות: 58
הצטרף: ד' דצמבר 27, 2017 11:01 am

Re: אוצה"ח (גי' 18) לא זז

הודעהעל ידי יצז » א' דצמבר 19, 2021 12:46 pm

כדי להבחין ממה בדיוק זה נובע צריך לראות את המחשב שלך. אבל אציע פתרון שעוזר למרבית הבעיות (בגיר' 18 ומטה!)
יש להכנס לתיקייה של אוצר החכמה במחשב עצמו (לא בדיסק) בדרך כלל נמצאת בכונן c. להעתיק את התיקייה otzar_user_data ואז למחוק את התיקיה של אוצר החכמה במחשב, ולבצע התקנה מחדש.
אם זה לא מועיל מומלץ להתקשר לתמיכה. (גם אם לא עונים יחזרו אליך)

יצז
הודעות: 58
הצטרף: ד' דצמבר 27, 2017 11:01 am

Re: אוצה"ח (גי' 18) לא זז

הודעהעל ידי יצז » א' דצמבר 19, 2021 12:47 pm

כדי להבחין ממה בדיוק זה נובע צריך לראות את המחשב שלך. אבל אציע פתרון שעוזר למרבית הבעיות (בגיר' 18 ומטה!)
יש להכנס לתיקייה של אוצר החכמה במחשב עצמו (לא בדיסק) בדרך כלל נמצאת בכונן c. להעתיק את התיקייה otzar_user_data ואז למחוק את התיקיה של אוצר החכמה במחשב, ולבצע התקנה מחדש.
אם זה לא מועיל מומלץ להתקשר לתמיכה. (גם אם לא עונים יחזרו אליך)


חזור אל “אוצר החכמה - תמיכה טכנית”



מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 24 אורחים