אני מחפש מקור בגמרא לכך שאין נשאלים על נזירות שמשון.
בראשונים ובאחרונים מובא הענין כדבר פשוט, ובגמרא לא מצאתי כי אם את הגמרא במכות כב. שמזכירה זאת דרך אגב.
המשנה אומרת שאדם יתחייב במספר לאוים בבת אחת (יש חורש תלם אחד וכו'), ומקשה הגמרא למה לא מדובר אף בנשבע על כך ועובר על שבועתו ומתרצת שיכול לישאל על השבועה, ומקשה והלא נזיר (שמוזכר שם) ג"כ יכול לישאל, ומתרצת הגמרא בנזיר שמשון.
זהו. לא מצאתי מקום אחר ולפלא בעיני הדבר שלא הזכירה זאת הגמרא יחד עם כל דיני נזירות שמשון בריש נזיר.
אם לא הזכירה זאת הגמרא בשום מקום, אמשח לשמוע אם יש מי שמסביר מדוע.
תודה מראש.