לדעת ת"ק בברייתא יומא יב. לא נתחלקה ירושלים לשבטים
ולדעת רבי יהודה שם נתחלקה לשבטים.
שאלתי היא האם יש עוד תנאים/אמוראים שלדעתם (במפורש או ע"י חשבון) נתחלקה או לא נתחלקה?.
בברכה המשולשת כתב:ויש שיטות נוספות
מצ"ב מש"כ בזה בס"ד בספרי
סיכום השיטות השונות וביאורן יעויין בדברי הרה"ג יעקב הלוי אפשטיין, שו"ת חבל נחלתו, חלק יא, סימן נד ובהרחבה רבה בדברי הרה"ג איתן שנדרופי, בספרו הדר העולם, עמ' 156 - 169.
אִיךְ-מֶיְין כתב:בברכה המשולשת כתב:ויש שיטות נוספות
מצ"ב מש"כ בזה בס"ד בספרי
כב' ציין שם בהערה:סיכום השיטות השונות וביאורן יעויין בדברי הרה"ג יעקב הלוי אפשטיין, שו"ת חבל נחלתו, חלק יא, סימן נד ובהרחבה רבה בדברי הרה"ג איתן שנדרופי, בספרו הדר העולם, עמ' 156 - 169.
התוכל להעלות כאן מקורות אלו (שאינם באוצה"ח)?
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 139 אורחים