שמואל דוד כתב:יישר כח, אולם לשון הגמרא עדיין ק״ק. ואולי י״ל שכן דרך הגמרא לנקוט ארבעה וחמשה כמו שמצינו בכ״מ.
בכ"י מינכן 6: אף ישראל כך, מי שהיו לו
חמשה בנים - וחמש בנות אומר שמא למחר לא ירד המן...
ונמצאו בניו ובנותיו מוטלין ברעב, נמצאו כולן מכוונין את לבם לאביהם שבשמים...
בדפוס ספרדי קדום: אף כך ישראל, מי שיש לו ארבעה וחמשה
בנים, היה דואג ואומר, שמא למחר אין המן, ונמצאו
בניהם ובנותיהם מתים ברעב, ונמצאו כל ישראל מכוונין את לבם לאביהם שבשמים...
אף בכ"י הספרייה הבריטית 400: כך ישראל, מי שהיו לו ארבעה וחמשה
בנים, והיה יושב ודואג כל היום, ואומ' חס ושלום, שמא למחר לא ירד המן לישר', ונמצאו
בניו ובנותיו טפולין [מוטלין?] ומתין ברעב, ונמצאו כל ישר' מכוונין את ליבן לאביהן שבשמים...
אנלאו 270: אף ישראל, מי שיש לו ארבעה וחמשה
בנים, היה דואג ואומ', שמא למחר לא ירד מן, ונמצאו
בניו ובנותיו מוטלין ברעב, נמצאו כולם מכוונים את ליבן לאביהן שבשמ'...
אוקספורד 366: ונמצא
הוא ובניו מתין ברעב...
רבינו בחיי - פרשת בשלח: ובמסכת יומא ריש פרק יוה"כ: שאלו תלמידיו את ר"ש בן יוחאי: מפני מה לא ירד המן לישראל פעם אחת בשנה, אמר להם כדי שידאג כל אחד מישראל ויאמר, שמא למחר לא ירד המן, ונמצאו
בניו ובנותיו מתים ברעב, נמצאו כלן מכוונים לבם לאביהם שבשמים...
בספרי - פרשת בהעלותך פיסקא פט: כך ישראל, היו בביתו של אדם
חמש זכרים או חמש נקבות, היה יושב ומצפה ואומר אוי לי שמא לא ירד המן למחר, ונמצינו מתים ברעב... מקבילות.
ר' חיים פלטיאל - לפרשת שמות: ובני ישר' פרו וכו'. פרש"י ששה בכרס אחד. וקצת תימה מ"ל לרש"י... אבל דקדקתי מפי' אבן עזרא דפ' לקמן בפ' תזריע וצ"ע, דיש ז' חדרים באישה
ג' לזכר ג' לנקיבה ואחד באמצע לטומטום ואנדרוגינוס, וכיון דברכה היה, לא הולידו לא טומטום ולא אנדרוגינוס, ונשארו ו' חדרים, לכך אמר דהולידו ו' בכרס אחד, ולא ז'. ע"ע צידה לדרך, גיליון הש"ס - ברכות, גור אריה.
ובפסיקתא זוטרתא (לקח טוב) - פרשת בשלח: ד"א כדי להכין לבם לאביהם שבשמים,
שמי שהיה לו חמשה או יותר בנים, היה אומר שמא למחר לא ירד מן, והיה לבו נכון לשמים:
חיבור התשובה למאירי - משיב נפש מאמר א פרק א: אף ישראל,
כל מי שהיו לו עשרה בנים, דאג ואמר, שמא לא ירד מן למחר, ונמצאו כלם מתים ברעב, ומתוך כך היה לבם מסור לאביהם שבשמים...
מסתבר אפוא שאף בגמרא ישנן נוסחאות שונות, וגם לדידן, הנה הבנים לחוד והבנות לחוד.