מגדל כתב:ענפי_ארז כתב:שלום,
האם אף אחד יכול לעזור לי בפיענוח של כתב יד זו?
הכל נראה מאוד קריא וברור. יש קטע ספציפי שנתקשית בו?
כן יש כמה מילים שנתקשית בו, צירפתי אותו כ"י עם קו מתחת המילים שאני לא יכול לקרוא.
מגדל כתב:ענפי_ארז כתב:שלום,
האם אף אחד יכול לעזור לי בפיענוח של כתב יד זו?
הכל נראה מאוד קריא וברור. יש קטע ספציפי שנתקשית בו?
מגדל כתב:אמר המחבר דוד בן הרב יהוד' בן החסיד ז"ל(הה) באתי להעירך תחילה בענין הטבעי מדרגה אחר מדרגב עד סיום עולם הטבע ואח"כ עולמות השכליפ הנפרדי' והמרכבו', מדרגה אחר מדרגה בציורם עד שיצטייר לך כל ענין וענין על מתכנתו.
אתה צריך לדעת כי הגלגלים נקראים שמים והם תשע גלגלים והקרוב אלינו הוא גלגל הירח...
צ"ל 'זלה"ה'.מגדל כתב:ז"ל(הה)
בוצינא כתב:בס"ד
אבקש שוב את עזרת חכמי המקום לפענח את אשר לא הצלחתי
תזכו למצוות
שם של מ"ב ומבריחין אותו משם. אודך ה' בסוד ___ ______ כל ימי וכל שנותי, אתה ה'
עד מתי בחנני וצרפני כליותי. העבר ___ _____ ______ אליך ה' נפשי אשא וכו' אשא
מגדל כתב:יש לו כתב קצת עמום. אולי יש כאן חכמים שיוכלו לפענח בהתבסס רק על מה ששלחת, אך אני יכול לומר שלי הקטן יכל מאוד לעזור לו היית מצרף יותר, לדוגמא את כל העמוד. אין למה להשוות כשאתה מצרף רק שתי שורות.
בוצינא כתב:בס"ד
אבקש שוב את עזרת חכמי המקום לפענח את אשר לא הצלחתי
תזכו למצוות
שם של מ"ב ומבריחין אותו משם. אודך ה' בסוד ___ ______ כל ימי וכל שנותי, אתה ה'
עד מתי בחנני וצרפני כליותי. העבר ___ _____ ______ אליך ה' נפשי אשא וכו' אשא
עמק חברון כתב:נראה שי"ל "גיל המגאל ממחנותי"
שבע כתב:צ"ל:
העבר גיל (- שמחה)
המגאל (- המסאב) מחנותי
שבע כתב:צ"ל:
העבר גיל (- שמחה)
המגאל (- המסאב) מחנותי
לבי במערב כתב:יש היודע לזהות את הכותב בחלקה העליון של התמונה דלקמן?
ע"פ הכיתוב שמשמאל, הדברים נכתבו בעיר ניקולייב.
אותה אבקש כתב:מתוך כת"י של אחד מחשובי אדמו"רי פולין זצלה"ה
'ועיין בקונטרס אחרון לספ"י אשר תראה דברים הנצרכים ל.. - ?'
דרך אמת כתב:בינ"ו [בשם ה' נעשה ונצליח]
זאת מנחתי מנחת עני מנחה טהורה. לכבוד הה"ג? ידי"ן רצ"ו [רודף צדקה וחסד] הן גביר דגמיר וסביר המכונה? אברהם שמו. יר'א את ה'? שלם בחכמה ובמדע ברוך שככה לו בעולמו אספקלריא מאירה. דין הוא הדר בקדש נהדר מעלת הגביר החכם המרומם אור יומם כמוהר"ר כמני"ר אברהם נחמד יאיר ויזהיר כאור הבהיר לעד לעולם וכחמה ברה. כיר"א [כן יהי רצון אמן]. ממני המחבר איש זעירי ובוטח בה' ישעי ואורי.
[מאחר והוא המחבר א"כ פיענוח החתימה: הצעיר יעקב סוכרי ס"ט].
גביר כתב:יישר כח גדול מאד!
דורש מבקש כתב:מי יכול לעזור לי לפענח פה כמה מילים.
והסניפים לזה המה דברי התוס' ביבמות דטרפה וגוסס מעידין עליו הובא בבית שמואל ולדעה אחת גם מגויד וגוסס אף שאי אפשר לברר אם נעשה טרפה יכולים אנו לצרף שע"י ... ... יש לו הטריפות ... כמו נפל עליו ... ובצירוף הטריפות ... כבר הסכים וכו'.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 64 אורחים