פרנקל תאומים כתב:מעוניין לרכוש סט מחזורים (כולל שלושת הרגלים), על מה אתם ממליצים?
פרנקל תאומים כתב:כוונתי בעיקר למחזורים שהולכים טוב אצל המגזר האברכי ליטאי. (אם כי אני מתפלל ''ספרד'').
מה הולך חזק בשנים האחרונות? (אני עוד מהדור של ''מחזור רבא''..)
סופר-סתם כתב:פרנקל תאומים כתב:כוונתי בעיקר למחזורים שהולכים טוב אצל המגזר האברכי ליטאי. (אם כי אני מתפלל ''ספרד'').
מה הולך חזק בשנים האחרונות? (אני עוד מהדור של ''מחזור רבא''..)
"סדר תפילותינו" לפי מנהגי הישיבות, מה שלא אומרים בקטנטן.
פרנקל תאומים כתב:מעוניין לרכוש סט מחזורים (כולל שלושת הרגלים), על מה אתם ממליצים?
פרנקל תאומים כתב:סופר-סתם כתב:פרנקל תאומים כתב:כוונתי בעיקר למחזורים שהולכים טוב אצל המגזר האברכי ליטאי. (אם כי אני מתפלל ''ספרד'').
מה הולך חזק בשנים האחרונות? (אני עוד מהדור של ''מחזור רבא''..)
"סדר תפילותינו" לפי מנהגי הישיבות, מה שלא אומרים בקטנטן.
יש גם לשלושת הרגלים?
סופר-סתם כתב:לא
כדכד כתב:לא הבנתי מה זה "הולכים טוב במגזר" כת"ר מעונין למכור מחזורים או להתפלל מהם?
אם זה להתפלל ובעיקר אם זה לילדים הייתי ממליץ על "שיח התפלה" של הגרח"ק (יש גם בנוסח ספרד). יתכן שזה רק לימים נוראים ולא לרגלים.
המחזורים עצמם מודפסים בכתב יפה וקריא והתפלות בוצרה מסודרת ויש שם גם הערות והוראות הלכתיות ממנהגי החזו"א הסטייפלר והגרח"ק. עד כמה שזכו לי גם אינם קרים.
אליהו חיים כתב:סדר תפילותינו בשלש רגלים כפי זכרוני מבולבל בין הרגלים עצמם, גם אין שם יוצרות כלל וכלל!! ואף את"ל דלא אומרים יוצרות אצל הליטאים אבל לכל הפחות שיהא ראוי לבילה לעיין בהם קצת בבית ולראות כמה קטעים לא מזיק לאף אחד, ונותן טעם ליו"ט, גם הספרים על המועדים מביאים קטעים מהם, וכך קונים מחזור ואין האפשרות לבדוק אותם כלל.
ודוקא בר"ה ויוה"כ מסודר יפה ונעים, ר"ה כרך בפנ"ע ויוה"כ בפנ"ע, ופיוטים שלא נוהגים לאומרם מופיעים באותיות קטנות ומה שנהוג לאומרם באותיות גדולות, בענין שנוח השימוש מאוד בבית הכנסת ואף בבית.
מחזור שי"ח שפתותינו הדפיסו חזרת הש"ץ בפנ"ע עם הפיוטים להאומרים, ובזה יש בו טעם 'מחזור'. (וביאורי מרן הגר"ח שליט"א תמיד 'מלאים זיו ומפיקים נוגה' מלא 'טעם ודעת' וטועמים 'טעמא דקרא' ו'נועם שיח'). הדפוס ברור והפונט יפה לעין (אבל זה ענין של 'טעם וריח').
פרנקל תאומים כתב:כדכד כתב:לא הבנתי מה זה "הולכים טוב במגזר" כת"ר מעונין למכור מחזורים או להתפלל מהם?
אם זה להתפלל ובעיקר אם זה לילדים הייתי ממליץ על "שיח התפלה" של הגרח"ק (יש גם בנוסח ספרד). יתכן שזה רק לימים נוראים ולא לרגלים.
המחזורים עצמם מודפסים בכתב יפה וקריא והתפלות בוצרה מסודרת ויש שם גם הערות והוראות הלכתיות ממנהגי החזו"א הסטייפלר והגרח"ק. עד כמה שזכו לי גם אינם קרים.
הולכים טוב במגזר אליו אני משתייך, זה סוג של ראיה אפשרית לכך שהם מוצלחים ויקלעו גם לטעמי.
זאב ערבות כתב:פרנקל תאומים כתב:כדכד כתב:לא הבנתי מה זה "הולכים טוב במגזר" כת"ר מעונין למכור מחזורים או להתפלל מהם?
אם זה להתפלל ובעיקר אם זה לילדים הייתי ממליץ על "שיח התפלה" של הגרח"ק (יש גם בנוסח ספרד). יתכן שזה רק לימים נוראים ולא לרגלים.
המחזורים עצמם מודפסים בכתב יפה וקריא והתפלות בוצרה מסודרת ויש שם גם הערות והוראות הלכתיות ממנהגי החזו"א הסטייפלר והגרח"ק. עד כמה שזכו לי גם אינם קרים.
הולכים טוב במגזר אליו אני משתייך, זה סוג של ראיה אפשרית לכך שהם מוצלחים ויקלעו גם לטעמי.
אז היה ראוי שבהודעת הפתיחה היה כתוב לאיזה מגזר אתה משתייך ושהסט הולך טוב שם, ומדוע פשוט לא שאלת כמה אנשים מהמגזר?
פרנקל תאומים כתב:אליהו חיים כתב:סדר תפילותינו בשלש רגלים כפי זכרוני מבולבל בין הרגלים עצמם, גם אין שם יוצרות כלל וכלל!! ואף את"ל דלא אומרים יוצרות אצל הליטאים אבל לכל הפחות שיהא ראוי לבילה לעיין בהם קצת בבית ולראות כמה קטעים לא מזיק לאף אחד, ונותן טעם ליו"ט, גם הספרים על המועדים מביאים קטעים מהם, וכך קונים מחזור ואין האפשרות לבדוק אותם כלל.
ודוקא בר"ה ויוה"כ מסודר יפה ונעים, ר"ה כרך בפנ"ע ויוה"כ בפנ"ע, ופיוטים שלא נוהגים לאומרם מופיעים באותיות קטנות ומה שנהוג לאומרם באותיות גדולות, בענין שנוח השימוש מאוד בבית הכנסת ואף בבית.
מחזור שי"ח שפתותינו הדפיסו חזרת הש"ץ בפנ"ע עם הפיוטים להאומרים, ובזה יש בו טעם 'מחזור'. (וביאורי מרן הגר"ח שליט"א תמיד 'מלאים זיו ומפיקים נוגה' מלא 'טעם ודעת' וטועמים 'טעמא דקרא' ו'נועם שיח'). הדפוס ברור והפונט יפה לעין (אבל זה ענין של 'טעם וריח').
השמטת היוצרות איננה מקובלת עליי, אף שאינני נמנה על אומרי היוצרות.
מה זאת אומרת "מבולבל בין הרגלים עצמם''?
יש גם ''שיח התפילה'' וגם ''שיח שפתותינו'' ושניהם עם ביאורי מרן הגרח''ק לאוי''ט? מאי בינייהו?
מה זאת אומרת "הדפיסו חזרת הש"ץ בפנ"ע עם הפיוטים להאומרים"? לאפוקי ממה?
פרנקל תאומים כתב:אליהו חיים כתב:סדר תפילותינו בשלש רגלים כפי זכרוני מבולבל בין הרגלים עצמם, גם אין שם יוצרות כלל וכלל!! ואף את"ל דלא אומרים יוצרות אצל הליטאים אבל לכל הפחות שיהא ראוי לבילה לעיין בהם קצת בבית ולראות כמה קטעים לא מזיק לאף אחד, ונותן טעם ליו"ט, גם הספרים על המועדים מביאים קטעים מהם, וכך קונים מחזור ואין האפשרות לבדוק אותם כלל.
ודוקא בר"ה ויוה"כ מסודר יפה ונעים, ר"ה כרך בפנ"ע ויוה"כ בפנ"ע, ופיוטים שלא נוהגים לאומרם מופיעים באותיות קטנות ומה שנהוג לאומרם באותיות גדולות, בענין שנוח השימוש מאוד בבית הכנסת ואף בבית.
מחזור שי"ח שפתותינו הדפיסו חזרת הש"ץ בפנ"ע עם הפיוטים להאומרים, ובזה יש בו טעם 'מחזור'. (וביאורי מרן הגר"ח שליט"א תמיד 'מלאים זיו ומפיקים נוגה' מלא 'טעם ודעת' וטועמים 'טעמא דקרא' ו'נועם שיח'). הדפוס ברור והפונט יפה לעין (אבל זה ענין של 'טעם וריח').
השמטת היוצרות איננה מקובלת עליי, אף שאינני נמנה על אומרי היוצרות.
מה זאת אומרת "מבולבל בין הרגלים עצמם''?
יש גם ''שיח התפילה'' וגם ''שיח שפתותינו'' ושניהם עם ביאורי מרן הגרח''ק לאוי''ט? מאי בינייהו?
מה זאת אומרת "הדפיסו חזרת הש"ץ בפנ"ע עם הפיוטים להאומרים"? לאפוקי ממה?
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 64 אורחים