המשלים למניין - כגון במנחה, תשעה מתפללים ואחד כבר התפלל, נמצא עמהם בקדיש שלאחר אשרי ובחזרת הש"ץ עד לאחר קדיש תתקבל וכמבואר בסי' נה מ"ב ס"ק י"ב.
האם יש עניין שגם כשהתשעה מתפללים את תפילת הלחש העשירי יהיה עימם, או שיכול הוא לצאת ולחזור לחזרת הש"ץ?
לבי במערב כתב:עניתי (הוא בכ"ש מדערבית).
כדכד כתב:עניתי שלכתחילה אסור לו לצאת ולהשאירם בלי מנין
לא הבנתי למה נכתב שלא עניתי
לבי במערב כתב:עניתי (הוא בכ"ש מדערבית).
עזריאל ברגר כתב:לבי במערב כתב:עניתי (הוא בכ"ש מדערבית).כדכד כתב:עניתי שלכתחילה אסור לו לצאת ולהשאירם בלי מנין
לא הבנתי למה נכתב שלא עניתי
כתבתם על דיני מנין מצומצם שאסור לצאת באמצע הדבר שבקדושה, אבל אם יצאו - ממשיכים הציבור.
לא ראיתי כלל בדבריכם שדיברתם על השאלה האם תפילת הלחש של הציבור היא "דבר שבקדושה".
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 151 אורחים