איתן נוי כתב:אשמח לקבל את המקורות המצויינים כאן מהרש"ש
והאם יש מקור ללשם ייחוד ברבינו האר"י?
במסתרים כתב:באוצר מצאתי לפום ריהטא רק בכף החיים שכן מנהג מקובלי בית א-ל יכב"ץ
איתן נוי כתב:במסתרים כתב:באוצר מצאתי לפום ריהטא רק בכף החיים שכן מנהג מקובלי בית א-ל יכב"ץ
נכון. אך באמת מקורו ברש"ש.
כה"ח סופר קצת שינה מהנוסח.
כן הביא חמדת ימים. מיד אעלה לכאן המקורות.
מגדל כתב:איתן נוי כתב:במסתרים כתב:באוצר מצאתי לפום ריהטא רק בכף החיים שכן מנהג מקובלי בית א-ל יכב"ץ
נכון. אך באמת מקורו ברש"ש.
כה"ח סופר קצת שינה מהנוסח.
כן הביא חמדת ימים. מיד אעלה לכאן המקורות.
זה מובא בחמדת ימים? א"כ כיצד נכתב ע"י הרש"ש?
ע"פ הכתוב בויקיפדיה כשנכתב חמדת ימים הרש"ש טרם חגג בר מצווה.
איתן נוי כתב:במסתרים כתב:באוצר מצאתי לפום ריהטא רק בכף החיים שכן מנהג מקובלי בית א-ל יכב"ץ
נכון. אך באמת מקורו ברש"ש.
כה"ח סופר קצת שינה מהנוסח.
כן הביא חמדת ימים. מיד אעלה לכאן המקורות.
איתן נוי כתב:אשמח לקבל את המקורות המצויינים כאן מהרש"ש
והאם יש מקור ללשם ייחוד ברבינו האר"י?
איתן נוי כתב:נכון. אך באמת מקורו ברש"ש.
כן הביא חמדת ימים.
מגדל כתב:איתן נוי כתב:נכון. אך באמת מקורו ברש"ש.
כן הביא חמדת ימים.
בדיוק, רק הפוך; אם בכלל.
איתן נוי כתב:מגדל כתב:איתן נוי כתב:נכון. אך באמת מקורו ברש"ש.
כן הביא חמדת ימים.
בדיוק, רק הפוך; אם בכלל.
לא הבנתי למה אתה מתכוין, מה הפוך
ומה זה אם בכלל?
מגדל כתב:למותר לומר שאין מקור לתפילה זו בכתבי האר"י האמיתיים.
מגדל כתב:פתחתי שוב את כל המסמכים, ואינני רואה מאומה.
כבר העירו כאן כמה פעמים על הצורך לכתוב ברור.
שבתי ועיינתי בהודעותיך בפעם השלישית, ועתה אני סבור שלא רצית לדעת את מקור התפילה, ולא חפצת שיעלו לך צילום מסידור היר"א, כל רצונך היה לזכות (את הרבים) בעלון עם פירוש פרשת זכור.
ועל כן, נמנתי וגמרתי שלא לעיין באשכול זה ברביעית.
כל טוב, סלה.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 76 אורחים