הייתכן?
זה לשון הש"ך חושן משפט סימן רס"ב: ע' בי"ד סימן רמ"ב. שם כתב די"א דהיינו דוקא ברבו שלמד עמו בחנם אבל אם אביו שוכר לו רב שמלמדו אביו קודם לכל דבר ושכן נ"ל עיקר מור"ם שם והוא מס' חסידים סי' תקפ"ה ומביאו ג"כ בסמ"ע וכ' עוד בספ' חסידים שם דה"ה אדם אחר שאינו אביו כשמשכיר לו מלמד אביד' הנותן שכר קודם לאבידת רבו וע"שץ
בהערות לאינצקלופדיה תלמודית הסתפק אם יש כל דיני כיבוד לזה שמשלם שכר הלימוד. האומנם?