וא''ת אם אין לבוד באמצע א''כ צלתה מרובה מחמתה תיפסל עד שתהא מכוסה יפה ומעובה כמין בית שלא יהא בה נקב
שומע ומשמיע כתב:תוס' סוכה יח.וא''ת אם אין לבוד באמצע א''כ צלתה מרובה מחמתה תיפסל עד שתהא מכוסה יפה ומעובה כמין בית שלא יהא בה נקב
באמת הסתפקתי בסכך פסול עד ד"א דאמרינן דו"ע, האם צריך שלא יפסיק אויר כלל כדי שלא יהיה תרי הלכתי, ואולי גם לזה מהני שלא הולך על פני כולה.
נניח, אבל למה שלא נפסוק כרב-אשי? (הוא מובא ברי"ף, הרמב"ם השמיט משום מה את כל הענין, ובשו"ע זה לא אמור להיות מובא. אבל רב אשי הוא בתראה).שומע ומשמיע כתב:אם מצד עצמו יש בו י' טפחים אין חסרון, כמש"כ הרמב"ן שם שאומרים לבוד לענין דהוי כמונח בקרקע. אלא אם היינו פוסקים כרב אשי.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 404 אורחים