שלמה112 כתב:שיתנו לו, והרי מעשים בכל יום והגרח"ק משנה שמות (לפי שאינם בתנ"ך)
עזריאל ברגר כתב:שלמה112 כתב:שיתנו לו, והרי מעשים בכל יום והגרח"ק משנה שמות (לפי שאינם בתנ"ך)
זהו פתרון טכני. זהו לא מענה הלכתי לשאלה העקרונית האם אדם חסר-שם יכול לגרש את אשתו.
פולסברג כתב:[את התירוץ אינו זוכר, אך קושיא כזאת א''א לשכוח, אפי' כעבור יותר מיובל שנים...].
שלמה112 כתב:עזריאל ברגר כתב:שלמה112 כתב:שיתנו לו, והרי מעשים בכל יום והגרח"ק משנה שמות (לפי שאינם בתנ"ך)
זהו פתרון טכני. זהו לא מענה הלכתי לשאלה העקרונית האם אדם חסר-שם יכול לגרש את אשתו.
כונתי, שכפי הנראה העדר השם אינו חסרון "בהגברא" שלא יוכל לגרש אשתו, אלא "בחפצת" הגט, וא"כ שיתנו לו שם.
הפצת המעיינות כתב:פולסברג כתב:[את התירוץ אינו זוכר, אך קושיא כזאת א''א לשכוח, אפי' כעבור יותר מיובל שנים...].
לפני יותר מחמישים שנה המגי"ש שלי עמד על הראש. אי אפשר לשכוח אפי' כעבור יותר מיובל שנים...
כדכד כתב:שלמה112 כתב:עזריאל ברגר כתב:שלמה112 כתב:שיתנו לו, והרי מעשים בכל יום והגרח"ק משנה שמות (לפי שאינם בתנ"ך)
זהו פתרון טכני. זהו לא מענה הלכתי לשאלה העקרונית האם אדם חסר-שם יכול לגרש את אשתו.
כונתי, שכפי הנראה העדר השם אינו חסרון "בהגברא" שלא יוכל לגרש אשתו, אלא "בחפצת" הגט, וא"כ שיתנו לו שם.
לדעתי זה חסרון מהותי בגט
שהרי צריך לכתוב ספר כריתות
בספר הכריתות כותבים שפלוני מגרש את פלונית
אם אין לו שם אין אפשרות לכתוב ספר כריתות
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 132 אורחים