נוטר הכרמים כתב:לענ"ד, כאחד שזכה להכיר היטב את הגרצ"מ, עוד מלפני כחצי יובל שנים,
הכותרת לא נכונה. רצ"מ הוא לא נגד מישהו או משהו. הוא בעד כל איש ישראל.
הלימוד זכות שלו מזכיר את הבדיצ'ובער.
רצ"מ מעורר ומחזק כסדר את צאן מרעיתו,
חיזוק שכל כולו 'למעשה' אחד גדול, כידוע לכל מי שדרכה רגלו במקום הקדוש הזה,
כולו התחטאות והזדככות פנימית תוך הכאה על לבו ובכיה והתפלשות קבועה בצער השכינה,
יחד עם שמחה אין קץ בעשיית רצונו יתברך.
חלק מה'למעשה' שמתחזק הציבור הוא גם בהרגשים וב'אש קודש' היוקדת תמיד במחזוריות קבועה,
ואינו דומה חיי שרה ת"ו שי"ן פ"א לחיי שרה ת"ו שי"ן פ"א אל"ף, ומכלל ההרגשים הקדושים באה ההערה הנקודתית הזאת.
יושב הארץ כתב:איזה מסכנים, מצאתם את מי להתקיף וממי לעשות צחוק.
רחמנות.
אדרבא, יש ללמוד מכאן את החיוב הנורא להשתמש אך ורק באתר 'אוצר החכמה' המקוון (ולא בה'ווייכווארג' המותקן ע"ג הקאמפיוטער), שכשמדפיסים מִדַפֵּי הספרים שבו - אין נרשם כלל שם המחבר הקדוש זי"ע, ולא אתי לידי בזיון ח"ו וח"ו; ובזה יבררו ניצוצי ק"נ מן האינטרנט הטמא שר"י.דמשק כתב:ואף שהדברים פשוטים וברורים מאד מאד, צריך להדגיש שאין כוונת הדברים ח"ו ח"ו לדבר סרה על ההייליגע* אוצר החכמה, כי אין רצון אבינו שבשמים שנעורר קטרוגים על דבר גדול ונפלא כזה.
לבי במערב כתב:אדרבא, יש ללמוד מכאן את החיוב הנורא להשתמש אך ורק באתר 'אוצר החכמה' המקוון (ולא בה'ווייכווארג' המותקן ע"ג הקאמפיוטער), שכשמדפיסים מִדַפֵּי הספרים שבו - אין נרשם כלל שם המחבר הקדוש זי"ע, ולא אתי לידי בזיון ח"ו וח"ו; ובזה יבררו ניצוצי ק"נ מן האינטרנט הטמא שר"י.דמשק כתב:ואף שהדברים פשוטים וברורים מאד מאד, צריך להדגיש שאין כוונת הדברים ח"ו ח"ו לדבר סרה על ההייליגע* אוצר החכמה, כי אין רצון אבינו שבשמים שנעורר קטרוגים על דבר גדול ונפלא כזה.
ליטוואק פון בודאפעסט כתב:דברי רצ"מ צריכים לקחת בהקשרם. יש בדבריו קיצוניות קצת, שהפריך את כל אוצה"ח מחמת עוולה אחד שמצא. אבל כך הוא דרכי דיבורו, ואין בזה ממש. יש לו טענה, ואולי יש לתקן אותה.
מה שדורש את 'רצון הבורא' מתוך דברי עצמו הוא בעיא יותר גדול. רצון הבורא הוא בתורתו, ולא בחשבונות מחשבונות שונות. ורבים שנפלו לפח מסוכנת זו וד"ל. ולאלו שימחו נגדי, תזכרו שע"כ רצון הבורא היתה שאכתוב כן, וע"כ שדברי אמיתיים הם
הוא אשר ציינתי, שכבר תוקן הדבר באתר המקוון.ליטוואק פון בודאפעסט כתב:יש לו טענה, ואולי יש לתקן אותה.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 315 אורחים