שם בא רבי עקיבא לנמק מה טעם מודה הוא לרבי ישמעאל בחייבי כריתות (בעוד שהוא חולק עליו בחייבי מיתות ב"ד), ובכגון דא אין שייך לומר שאין הנימוק עיקר טעמו.י. אברהם כתב:ברמב"ן מכות משמע דלא ס"ל כתוס' סוכה הנ"ל.
תלמיד-חכמים כתב:ראיתי פעם, שהרמב"ם רגיל לפסוק כהירושלמי משום שהוא מפרש את המשנה בדרך פשוטה יותר מהבבלי. וצ"ע.
חגי פאהן כתב:תלמיד-חכמים כתב:ראיתי פעם, שהרמב"ם רגיל לפסוק כהירושלמי משום שהוא מפרש את המשנה בדרך פשוטה יותר מהבבלי. וצ"ע.
ודאי שהב"י חולק על זה, אם יש מקור לאמירה זו.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 170 אורחים