אליהוא כתב:כה לחי.
כמדומה שהושמט תי' הב"ח והנוב"י ונרמז בגלהש"ס לרעק"א כאן דלא חששו להסט דהי' פך קטן שאינו ראוי למגע.
מש"כ בסופו שאם הוא בכלי אבנים א"ש, אינו נכון, וגם כה"ג מטמא לדעת הראשו' דגם בצמיד פתיל מטמא.
היא שיחתי כתב:במוריה האחרון
הביאו פי' הרע"ב לסמ"ג
ושם כתב שהיה הפך טמון בחלון והחלון חתום בחותם הכהן הגדול
אולי ראוי שתייחד כותרת נפרדת למקור הפך
וכבר הבאת בהערה מגילת אנטיוכוס שהוא מימי שמואל הנביא
ובקב הישר כתב שמשחו בו מלכים
ובספר "ברכת שמואל"? שהוא פך מימי אהרון הכהן והחותמת שלו הוא
וזה סותר לאמור במגילת אנטיוכוס
שהרי אם משח בו שמואל הנביא היאך היה חתום בחותם אהרון
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 21 אורחים