תוכן כתב:את ההזאה לא היו עושים בבית המקדש, וא"כ איך יביאו מים מהעזרה אל מקום ההזאה?
כשמזין עליו בימי ההפרשה אין מזה עליו אלא אדם שלא נטמא במת מעולם שהמזה צריך שיהיה טהור, וא"ת יזה עליו איש שנטמא והוזה עליו, שמא זה שהזה עליו לא היה טהור מטומאת מת, וכן הכלים שממלאין בהן ומקדשין להזות על הכהן השורף כולם כלי אבנים היו שאין מקבלין טומאה, וכל אלו הדברים מעלות יתירות הן שעשו בה, וכיצד ימצא איש שלא נטמא במת מעולם, חצירות היו בירושלים...
מגילת אסתר כתב:אולי מי מחברי הפורום יוכל לבאר לי, מדוע הוצרכו לגדל תינוקות במיוחד להביא מים טהורים ממעין השילוח כמו שמתואר בפרה פ"ג, והלא היתה אמת מים שהיתה מוליכה מים ממעין עין עיטם עד בית המקדש כמובא ביומא לא ע"א, ומים הבאים מאמת המים כשרים למי חטאת כמו שמפורש בפרה פ"ח מי"א?
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 323 אורחים