לעומתו, מצאתי בקשו"ע ילקוט יוסף שכותב כך:
יחיד שלא תקע, ורוצה שיתקעו לו בשעה שמתפלל מוסף בלחש, על ידי שירמז לתוקע לתקוע, לא יפסיק, וכל שכן שאינו רשאי לתקוע בעצמו באמצע התפלה. ודי לו ששומע לפני התפלה או לאחריה, שלשים קולות, כי לא תקנו לשמוע תקיעות בתפלת מוסף אלא בצבור. ונכון שיתקעו ליחיד לפני שיתפלל תפלת מוסף. [ילקוט יוסף מועדים עמוד נד].
אם יש למישהו מקורות נוספים לגבי ענין מאה קולות ביחיד (כולל בילקו"י עצמו שאינו תח"י לע"ע) - אשמח לשמוע.