זאב ערבות כתב:אתה צודק מבחינה אחת, אך מצד שני ע"י כך שאותם עוברי על חוק רואים את אזהרתך לא לאזהיר - זה נותן להם גיבוי להמשיך במעשיהם שכן מעתה לא חוששים יותר ובהרבה מקרים מעשיהם מסכנים את הציבור ובפרט כאשר נתפסים והפרסומת שמקבלים מהווה חילול השם נוראי.
וכבר הזכרתי ומחקתי ואציין בקצרה על החינגא שנעשית סביב רובשקין ועל קידוש השם בהתנהגותו בכלא ומידת הבטחון שלו. אך מתעלמים מחילול השם שנעשה על ידו ואם אכן הוא כזה בעל בטחון - מדוע לא הראה את הבטחון שלו בענין הפרנסה שה' הוא המפרנס ועבר על החוק בכדי ללוות כספים שלא החזיר ע"י מילוי טפסים שקריים והעסיק עובדים בלתי חוקיים בכדי להגדיל את הכנסותיו?
תם מה הוא אומר כתב:שאלת תם:
היה סיבה לפתיחת אשכול זה? כלומר, האמנם ציטטו מכאן דברים וכו'?
תם מה הוא אומר כתב:שאלת תם:
היה סיבה לפתיחת אשכול זה? כלומר, האמנם ציטטו מכאן דברים וכו'?
אי תימא הא רוגזא דרבנן? רוגזא דרבנן טב איהו לכל סטרין, דהא תנינן דאורייתא אשא איהי, ואורייתא קא מרתחא ליה, דכתיב (ירמיה כג כט) הלא כה דברי כאש נאם ה', רוגזא דרבנן במלי דאורייתא, רוגזא דרבנן למיהב יקרא לאורייתא, וכלא לפולחנא דקודשא בריך הוא הוי, לכך נאמר (דברים ד כד) כי ה אלה"יך אש אוכלה הוא אל קנא. אבל אי במלין אחרנין, לאו פולחנא דקודשא בריך הוא האי, בגין דבכל חטאים דקא עביד בר נש לאו איהו עבודה זרה ממש כהאי, ואסיר לקרבא בהדיה דהאי.
שש ושמח כתב:מי שליבו נוקפו אומר כן. אין שום חסרון בהתבטאות תקיפה, בתנאי: 1. לגופם של דברים ולא לגופם של דוברים. 2. התקפה מנומקת ולא הפרחת סיסמאות.
לבי במערב כתב:נושא מַשִׁיק:
חכמים, הזהרו בדבריכם!
איש גבעות כתב:שש ושמח כתב:מי שליבו נוקפו אומר כן. אין שום חסרון בהתבטאות תקיפה, בתנאי: 1. לגופם של דברים ולא לגופם של דוברים. 2. התקפה מנומקת ולא הפרחת סיסמאות.
ואם הבר פלוגתא שלך לא רגיל לסגנון כזה והוא נפגע עמוקות, זה לא סיבה לחדול מכך??
יקים כתב:אבקש לעורר את תשומת לב חו"ר הפורום שיחי', אנא מכבודכם, בהיות והפורום פתוח לכל מאן דבעי, כולל שונאי ישראל ר"ל מבית ומחוץ, לפיכך יש להיזהר במשנה זהירות בכל הוצאת לעז על קהילה מסויימת, ובפרט אם זה על כלל הציבור החרדי, בכל ענין הנוגע אל הציבור הכללי (כדוגמת גניבה מהמדינה, שקר על פקידים, העלמת מס, חיסונים וכו') גם אם אולי הכוונה כאן לתועלת, ולהביע דעה חיובית או שלילית, קחו נא בחשבון שהדברים מגיעים לידי אלו שיעשו מזה בעתיד מטעמים, ויקחו את הדברים צעד אחד קדימה, להוכיח עלינו דעות קדומות ומסרים אנטישמיים.
חכמים, היזהרו בדבריכם!!!
שש ושמח כתב:איש גבעות כתב:שש ושמח כתב:מי שליבו נוקפו אומר כן. אין שום חסרון בהתבטאות תקיפה, בתנאי: 1. לגופם של דברים ולא לגופם של דוברים. 2. התקפה מנומקת ולא הפרחת סיסמאות.
ואם הבר פלוגתא שלך לא רגיל לסגנון כזה והוא נפגע עמוקות, זה לא סיבה לחדול מכך??
לא.
אדם לא יכול לכתוב דברים מופרכים ולצפות שלא יענו לו כי הוא עשוי מסוכר. אם לי מפריעות כל מיני דעות שמופרחות כאן, זה סיבה לחדול מלהביען? לא. והוא הדין.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 278 אורחים