בברכה המשולשת כתב:כמדומני שזה שני מחייבים שונים-
בלילה זה חלק מהתיקון הנעשה ע"י התיקון בסדר הזה דווקא בצורה הזו דווקא, וכפי שתיקן רבינו האר"י הקדוש.
ביום זה ע"פ האמור במסכת סופרים לקרוא את רות.
צביב כתב:גם את ההפטרה בהיחזקאל קוראים פעמיים.
לכאורה חלק הזה בתיקון
הוא הכנה לקבה''ת בדיבור בתורה שבכתב,
וזה בכל הקריאות השייכות לשבועות.
צורב מתחיל כתב:כמדומה שבאשכול על ר' שריה הוזכר שחשש שהקורא רות בלילה בתוך סדר התיקון, שוב אינו יכול לברך על קריאתה ביום.
הא לחמא עניא כתב:צורב מתחיל כתב:כמדומה שבאשכול על ר' שריה הוזכר שחשש שהקורא רות בלילה בתוך סדר התיקון, שוב אינו יכול לברך על קריאתה ביום.
מי שקרא היום בבוקר לפני התפילה את החומש של פרשת השבוע עד שני,
לא יוכל אח"כ לעלות לתורה???
הא לחמא עניא כתב:צביב כתב:גם את ההפטרה בהיחזקאל קוראים פעמיים.
לכאורה חלק הזה בתיקון
הוא הכנה לקבה''ת בדיבור בתורה שבכתב,
וזה בכל הקריאות השייכות לשבועות.
בסדר,
זה שקוראים בתיקון יש לזה מקורות ברורים, וע"כ אין חולק
אך שאלתי למה כופלים זאת ביום.
viewtopic.php?f=28&t=27525&p=282848#p282848איש_ספר כתב: . . הי' גם דיון בתוך אחד מהאשכולות על התיקון על ההגיון שבקריאת רות פעמיים.
לבי במערב כתב:viewtopic.php?f=28&t=27525&p=282848#p282848איש_ספר כתב: . . הי' גם דיון בתוך אחד מהאשכולות על התיקון על ההגיון שבקריאת רות פעמיים.
חזור אל “בין פסח לעצרת - ספיה"ע, ל"ג בעומר, שבועות”
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 51 אורחים